nog een extra echo

Vandaag de derde echo gehad omdat de placenta bij 20 weken nog niet goed lag. Helaas werd het een inwendige echo, maar goed, dan hebben we dat ook maar een keer gehad. Ze kon echter nog steeds niet zien of de placenta nu wel goed ligt en mag dinsdag weer terug voor nog een inwendige echo. Goed dat ze het zo goed controleren, maar ben nu toch wel een beetje zenuwachtig dat die placenta voor de uitgang blijft liggen.

oef vervelend meid hopelijk zit ie er niet meer voor...bij mijn 20 week echo lag ie er gedeeltelijk voor maar gelukkig is ie bijmij wat verschoven...hopelijk bij jouw ook straks meid

Ik heb zelf bij 30 weken ook een nieuwe echo gehad.
Bij de 20 en 30 weken echo werd die ook inwendig gedaan om te kijken waar de placenta lag. De baby kan zo gaan liggen dan ze de natuurlijke uitgang niet kunnen zien en dan moet je inderdaad terug komen. Bij mij zat die er helemaal voor bij 20 weken en bij de 2de 30 weken echo was die er helemaal voor weg. Ik hoop dat die bij jouw ook verschoven is. Heel veel succes!

Spannend! Ik heb over 2wk echo met 33weken. Met de laatste echo met 27wk geloof ik lag m'n placenta nog steeds erg laag, dus ben heel benieuwd n

Terug
Bovenaan