nog een fris onderwerp....

neuspeuteren

kalijn loopt continu in haar neus te peuteren en haalt er soms behoorlijke dingen uit om vervolgens haar vinger na mij uit te steken en baah te zeggen
ik vind dit zooo smerig ga af en toe echt over me nek , vooral als ze t in dr mond doet
ik krijg haar dit niet afgeleerd
ben 1 x met dr bij de huisarts geweest omdat ze zo flink had zitten pulken dat ze wondjes had die ontstoken zijn geraakt
ik heb haar al gestrafd ervoor , uitgelegd dat dat bah is en niet mag , genegeerd enz maar ze blijfrt het doen
helaas heeft pappa daar ook zo'n handje van en kn het ook niet laten

hoe krijg ik die 2 viezerikken hier vanaf????

groetjes maurilla

hoi hoi...ja je hebt al een grote viezerik,dus volgt kalijn het voorbeeld.Ik denk dat je eerst moet zorgen dat ook je ega het niet doet,zeker niet in bijzijn van kalijn.als zij het niet meer ziet,zal het misschien nog wel stoppen,zeker als ze wat ouder is.succes met je neuspeuteraars....groetjes,karin

ieder kindje zit wel eens in zijn of haar neus.
straf geven heeft na mijn idee geen zin.
gewoon blijven zeggen dat het vies is.
en eerlijk is eerlijk... zien doet volgen.
dus papa..... niet meer doen!!! en anders doet hij dat maar op de wc ofzo.
vind het zowieso geen gezicht, ouderen die neuspeuteren. voor een kindje is het onschuldig, ouderen vind ik gewoon vies hahaha.

mijn tip: blijven corrigeren, blijven zeggen dat het vies is, en meer kan je niet doen.
vind ook dat je er niet te zwaar aan moet tillen.
niet op deze leeftijd al.

nathalia zit ook wel eens in haar neus. niet heel veel hoor, maar als i kt zie zeg ik op een speelse manier.
he joh das toch bah! en dan lijd ik haar af met een speeltje ofzo.

succes ermee :p

liefs, do

tja manlief is verslaafd aan zijn neus hahaha
zeg er elke x wat van ( hebben er soms zelfs ruzie over ) vind t echt zooo gruwelijk smerig
en nu viezerik nr 2 die hetzelfde doet

wahahahaha do op de wc doen haha
dan zit ie de hele tijd op de wc als ie thuis is hahahaha
maar ben t met je eens dat t erg vies is vooral bij een volwassen persoon

maar karlijn doet t helaas ook heel erg veel en ik kan die vieze pluksels afvegen blehhh
ga er echt van over mijn nek soms
bbrrrrr
hopelijk lijkt floor meer op mij hahahaha

liefs maurilla

Hahaha ik vind de reactie van do en die van jou, maurilla, daarna zo grappig!!!
Helaas heb ik geen andere tips voor je, helaas. Ik vrees dat t inderdaad zo een gewoonte wordt...
Ik zou t ook blijven zeggen en afleiden.
Succes!

hahahahahah!
Ik moet zo hard lachen om de reactie van Karin: je hebt al een grote viezerik,dus volgt Karlijn het voorbeeld!

Ik heb (helaas) geen tips voor je, maar denk wel dat straffen geen zin heeft.

Ik wens je veel succes met je 2 viezerikken!

Liefs Monica

Terug
Bovenaan