Nog een goed voornemen van mij...

en dat is...
in het nieuwe jaar ga ik naar de tandarts! Jullie zullen wel denken dat is toch normaal? hihi, maar ik vind de tandarts doodeng. Ik ben na de geboorte van isabelle voor het laatst geweest. Ik ga nu naar een andere tandarts die goed bekend sta. Ik heb al een afspraak staan. Ik vind altijd hartstikke veel pijn doen.

groetjes babybelle

Hoi hoi,

Ik vind de tandarts ook vreselijk! Heb dan ook gevoelige tanden dus het is altijd afzien voor mij. Maar toch houd ik me wel netjes aan het iedere half jaar. Dan is het even een kwartiertje afzien en dan is het weer voorbij.
Maarre, superstoer van je dat je het weer oppakt!
Succes!!!!

Groetjes,
Maike

ow ik herken het helemaal!!!
ik ben zelf ook doodsbenauwd voor de tandarts..... nu had ik ook geen leuke tandarts en heb geprobeert in het begin dat we ginnen samenwonen om bij dezelfde tandarts te gaan als mijn man maar dat kon niet dus ik ging alleen naar de tandarts toe als ik last had, en daar heeft dus echt 7 jaar tussen gezeten!!
toen Bram er was zijn we opzoek gegaan naar een andere tandarts waar we met het hele gezin bij konden en die hebben we gevonden........ ik ga nu wel netjes om het half jaar maar ook alleen maar omdat we Bram hebben en het goede voorbeeld moet geven hoor!! ik lig al een paar nachten van te voren wakker als ik heen moet
erg he!!

liefs ilona

Haha, ik ga zelfs 4 keer per jaar..Doet me niks..2 keer naar de tandarts, en 2 keer naar de mondhygienist.Dus zit er elke drie maanden!
Grappig he..iedereen is anders..
Gr Rina

kei goed van je

ik heb Ryan expres bij een andere tandarts gedaan dan ons, omdat ik ook altijd zo paniekerig wordt
Ryan gaat dus ook NIET mee met de controle's van ons

Terug
Bovenaan