A
Anoniem
Guest
Dag dames,
Bedankt voor het duimen , want jawel: Ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
We hebben vanochtend getest en ja hoor, 2 streepjes!!!!!!!!!!!!!
Die tweede was wel iets vager dan de eerste, maar toch.... het zijn er echt 2!!!
Ik kan het nog steeds niet geloven. Ook al niet vanwege het feit dat ik er de laatste maand helemaal niet mee bezig was (niet meer op het forum, niet meer zitten rekenen en heel erg op symptomen ed gelet).
Dus, mijn tip aan de dames die nog druk aan het klussen zijn: Laat het los, gewoon even niet meer intensief er mee bezig zijn, het komt vanzelf goed!
Het is echt een gek idee dat ik zwanger ben, maar ik ben natuurlijk super blij.
Ik hoop dat alles goed mag gaan.
Alle andere dames die ook zwanger zijn: gefeliciteerd en ik zie jullie op het januariforum! Ik hoop de andere dames daar ook snel te ontmoeten.
Succes iedereen en hopelijk tot gauw!
groetjes,
Nicky
Bedankt voor het duimen , want jawel: Ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
We hebben vanochtend getest en ja hoor, 2 streepjes!!!!!!!!!!!!!
Die tweede was wel iets vager dan de eerste, maar toch.... het zijn er echt 2!!!
Ik kan het nog steeds niet geloven. Ook al niet vanwege het feit dat ik er de laatste maand helemaal niet mee bezig was (niet meer op het forum, niet meer zitten rekenen en heel erg op symptomen ed gelet).
Dus, mijn tip aan de dames die nog druk aan het klussen zijn: Laat het los, gewoon even niet meer intensief er mee bezig zijn, het komt vanzelf goed!
Het is echt een gek idee dat ik zwanger ben, maar ik ben natuurlijk super blij.
Ik hoop dat alles goed mag gaan.
Alle andere dames die ook zwanger zijn: gefeliciteerd en ik zie jullie op het januariforum! Ik hoop de andere dames daar ook snel te ontmoeten.
Succes iedereen en hopelijk tot gauw!
groetjes,
Nicky