Nog een jongetje

Vandaag de 20 weken echo gehad en wij krijgen ons tweede zoontje. Leuk hoor, maar ook even wennen. Omdat deze zwangerschap zo anders is dan de eerste, had ik ergens in mijn achterhoofd dat het een meisje zou zijn deze keer. Maar de echo was overduidelijk, dus een broertje voor Daan. Ook wel erg leuk hoor, straks twee van die jochies. Nu krijgt het echt al een beetje een identiteit, ga zo de namenboeken maar eens bekijken.

Gefeliciteerd!!! Leuk hoor, een broertje voor Daan!

Ik vind het zo grappig, al die bakerpraatjes. De één zegt dit, de ander dat en we hebben er lekker niks over te zeggen!
Ik twijfel nog aldoor: de zwangerschap is wel heel anders, maar M. had dat ook en die heeft nu twee dochters. En E. droeg twee keer precies hetzelfde maar heeft een zoon en een dochter! Wat zou het dan bij ons zijn??? Nog een week of 18 geduld (bij ons dan, want bij jullie is het helemaal duidelijk!).
Mag iedereen het weten of hou je het geheim en laat je iedereen lekker speculeren, terwijl je in je hoofd denkt: Haha, fout!

Liefs, Kaskes

Hoi Kaskes,

we houden het nog voor ons, niet omdat ik dat zo belangrijk vindt maar mijn man wil het niet zeggen. Bij de vorige zwangerschap wilde hij zelf niet eens weten wat het geslacht was en heb ik het vanaf 26 weken tot het eind voor hem verborgen moeten houden. Ik vind het al erg leuk dat hij het nu weet. Maar stiekum vertel ik het wel aan sommige mensen hoor, die hij toch niet kent en die hun mond kunnen houden. Ook mijn moeder heb ik het vertelt, die wist het vorige keer echt als enige.
Lees ik goed uit jouw verhaal dat het bij jullie niet te zien was?

gefeliciteerd met jullie 2e ventje.
ben nou wel even nieuwschierig..
wat was er zo duidelijk te zien, het piemeltje of de balletjes?
wij hebben 2 meiden en willen het eigenlijk niet weten..
maar door de 20 weken echo is de verleiding wel groot geworden.
we denken allebei balletjes te hebben gezien, maar of dit ook echt zo was...?!!
wacht nieuwschierig af!

We konden zowel de balletjes als het piemeltje duidelijk zien. Maar alleen toen de VK ons erop wees want om eerlijk te zijn kan ik van die echo's nog met moeite het hoofdje van de rest onderscheiden. Maar ja, de VK vond het extreem duidelijk en daar vertrouwen we dan maar op toch? Vind jij het niet moeilijk om het niet te willen weten maar dan wel door zo'n echo aan het gissen gebracht te worden. Dan zou ik het willen weten ook, maar ja, ik hou niet zo van verrassingen.

Terug
Bovenaan