Nog een keer even over chocola,

Het hek is nu helemaal van de dam... heb gisteren boodschappen gedaan en natuurlijk wat chocola meegenomen maar ik kan er niet van af blijven...eet achter mekaar door. Verschrikkelijk gewoon maar ik voel me niet eens zo schuldig??? Sinds wanneer lukt me dat? Sinds ik weet dat er ergere dingen in het leven zijn dan een broek die te strak zit. Toch besluit ik bij deze dat het morgen weer afgelopen is, dan zal waarschijnlijk alles wel op zijn en ga ik weer werken en weer proberen zo gezond mogelijk te leven om mijn lichaam voor te bereiden op een zwangeschap zodat ik (voor het eerst van mijn leven!!!) trots en blij met mijn buik zal zijn.

Wens me suc6 dames,

knuffel van Ineke

haha ik heb mezelf ook gedwongen om het bij 1x per maand te laten. Was moeilijk joh!!!!!! Maargoed, je hebt dan iets om naar toe te leven en het smaakt 100x lekkerder. We lopen nu dagelijks 5 km door het bos dus das ook wel goed. Maar ja net als met roken als je stopt....soms is het zooooooo moeiijk!!! We moeten niet naar de AA maar naar de AC club haha (Anonieme Chocolisten)
Maargoed, ik vind dat ik na mijn hoofdpijn (die jij inderdaad hebt weggenomen hihi) wel een stukkie heb verdiend. Dus zo maar ff shoppen hihi.

liefs Costa

Hai,

Shoppen...daar heb ik ook wel zin in. Je raadt nooit wat ik aan het doen ben... vloertegels impregneren!!! Dat krijg je ervan wanneer je niet zwanger bent. Maar het wordt wel errug mooi allemaal hoor. We zijn al een jaar bezig met verbouwen en nu bezig met de laatste loodjes. De keuken.. Zaterdag worden de vloertegels gelegd en deze moeten eerst voorbehandeld worden. Maar goed. Verbrand ik in ieder geval ook wat colorietjes.... Wanneer het droog is vanavond ook maar weer even met de honden aan de wandel en dan heerlijk in bad!! Heb ik mezelf beloofd. Heerlijk maar dan moet ik nu dus wel even doorwerken.
Koop jezelf maar wat moois hoor (of 2 of 3...) En wandelse vanavond.

Kus Ineke

Terug
Bovenaan