nog een keer kwaaltjes

Zijn er bij jullie nieuwe kwaaltjes bijgekomen? Ik slaap onwijs slecht. in tegenstelling tot de vorige zwangerschap heb ik nu onwijs veel energie. ik lig dus echt te stuiteren in bed savonds, ook als ik heel druk ben geweest. gelukkig hebben ik zelfs na een slechte nacht zoveel energie dus geen last van de slechte nachten. ook droom ik heel echt. heb sander al een paar keer gevraagd of iets echt gebeurd is of dat ik het gedroomd heb..
En ik heb het super warm.. loop hele dagen in een tshitje

Hier het zelfde.. tenminste, ben van half 4 tot 10 enorm moe.. maar kan niet slapen.. dan om 10 uur krijg ik enorm veel energie.. ga ik alles schoonmaken, terwijl ik niet zo'n poetser ben.
En dromen ja, beste vrienden met Obama. Op quest met King Arthur dat soort dingen..
En warm, koud, warm, koud, warm, koud... Word er gek van Haha.
En nog steeds rugpijn, jammer genoeg. Maar het is wel minder geworden.

Ik ben MISSELIJK!!! Bij de eerste helaas de eerste 16 weken ook kotsberoerd geweest, nu lijkt het niet anders te zijn, bleh.... Ik word er echt futloos van, heb nergens zin in en ben de hele ochtend bezig om op krachten te komen. Heb ongeveer 4 keer per dag hongerklop en vanmorgen mijn eerste aanvaring met de WC pot. Verder heb ik het KOUD, terwijl ik normaal geen koukleum ben. Als ik dan iets eet voel ik mijn motor weer echt op gang komen en begin ik te gloeien, heerlijk! Nou ja, ik hoop dat het niet zo nog 7 weken doorgaat, maar dat het gewoon een weekje duurt ofzo... Maar ja, of dat realistisch is...

Oh ja, en dan vergeet ik nog wat:
- borsten lijken kanonskogels
- wisselvallig humeur: ik kan echt ontploffen om niks, huilen om niks, etc.
- moe, doe regelmatig 's middags een tukkie als mijn zoon ook slaapt

Hier ook al last van een slecht humeur, ben zo bie zo iemand die snel huilt, maar nu echt nog sneller. Niet handig.. :) Ook wel veel moe, maar beide kinderen gaan gelukkig allebei nog even 's middags een dutje doen, dus mama ook! :)
Liefs

hoi,

De eerste 6 en halve week sliep ik heel goed en nu begint het minder te worden, en veel wakker s'nachts voor de wc,
me borsten zijn echt niet te harde zo pijn en hard, als ik me snachts om moet draaien dan gil ik het uit met me borsten, maar me vriend vind dat niet zo erg hahha.

Wisselvalligheid heb ik ook, vooral heel boos of onredelijk worden, terwijl ik dat niet van nature ben,

liefs

Mannen zijn ook altijd hetzelfde haha. hier gelukkig nog geen last van mijn borsten.. maar weet uit ervaring dat dat heel erg vervelend is! Hoop dat het snel beter wordt.l voor je. misschien.helpt een warme douche?

Ik heb gelukkig al minder last van mijn borsten. Ze leken idd erge kanonskogels en waren super gevoelig. Ben wel blij dat dat al minder is.

Verder herken ik de misselijkheid, vermoeidheid en wisselvalligheid. Hopelijk trekt dat allemaal snel bij.

Sterkte allemaal!

Terug
Bovenaan