Nog een keer misselijkheid

Hallo allemaal,

Ik zag dat er al een keer gesproken was over misselijkheid, maar ik wilde het toch nog een keer inbrengen. Ik ben zwanger van de tweede en weer erg misselijk. Ik zit sinds gisteren in de ziektewet en kan gewoon niet functioneren. Ik heb van de dokter al medicatie gehad (domperidon) en ik heb vandaag in ieder geval nog niet overgegeven. Ik baal er echt heel erg van, omdat het de vorige keer ook niet snel opgehouden. Ik heb destijds 11 weken in de ziektewet gezeten (van week 9 tot en met week 20). Daarna heb ik nog steeds last gehad tot aan de geboorte en daarna voelde ik me weer helemaal de oude. Raar dat je zoiets toch min of meer "vergeet" en nu kan ik me weer helemaal herinneren hoe het toen was. Mijn lichaam heeft echt heel veel moeite met het HCG hormoon. Herkent iemand dit en wat heb je toen gedaan ?

Groetjes Birgit

hoi,

ik heb hier niet zo erg veel last van als jij. Het is echt niet fijn voor jou dat je zo lang misselijk bent. Ik weet dat mijn moeder echt 9 maanden lang misselijk is geweest ze stond met zakdoeken voor de mond te koken ze kon niets verdragen. Kun je tussendoor wel genieten? Ik hoop voor dat deze zwangerschap de misselijkheid niet zo lang duurt. Heel veel sterkte ermee en zet hem op hoor.

groetjes mamavanla

Hoi,

Ik weet precies hoe je je voelt.
Ik ben inmiddels 2,5 week in de ziektewet.
Werk sinds donderdag halve dagen met aangepast werk.Ik werk oorspronkelijk met eten en dat gaat nu absoluut niet.Heb nu kantoorwerk gekregen maar merk dat het er niet beter van wordt.
Ik wil liever geen medicijnen, heb daar gewoon geen goed gevoel bij.
Ik kan mijn eten nu een week binnenhouden maar loop de hele dag te kokhalsen.
Ik kan slecht overgeven en wil het daarom ook niet.
Het doet altijd veel pijn en het lucht niet op.

Ik heb nooit gedacht dat ik er zo veel last van zou kunnen hebben.
Ben nu 9 weken en 5 dagen zwanger.
Hoop dat het met 12 weken beter gaat worden maar ik staar mezelf niet blind.
Het kan langer zijn.
De mevrouw van moeders voor moeders vertelde dat ik enorm veel hormonen in mijn urine had en dat dat de oorzaak is van mijn "toestand".

Sterke!!

Meiden, wat vreselijk voor jullie.
Gelukkig heb ik er zelf weinig last van, vorige 2 zwangerschappen helemaal niet   en nu af en toe een vlaag.
Enige positieve is dat het dan met de zwangerschap waarschijnlijk goed gaat, toch?
Hoe meer kwaaltjes, hoe meer hormonen, zodra dat in de 1e 3 maanden minder wordt is het vaak en slecht teken.
Heel veel sterkte ermee, hoop dat jullie het een beetje blijven trekken en toch nog een beetje kunnen genieten van de zwangerschap.

Liefs beep3.

Terug
Bovenaan