nog een keer over de naam

Hoi,
Als Evi een jongetje was geweest had ze Jesse geheten. Ik las dat Veerle de namen bewaard voor eventueel een volgend kindje. Bewaren jullie de naam die je had verzonnen?

groetjes Sonja

Hoi, hoi,

Nou...het leek mij wel leuk om voor een volgend kindje alles weer opnieuw te bedenken. Maar toen ik dat zei, begon mijn man meteen te sputteren. Wat bleek? Hij had toen hij voor Esther het internetadres voor een site aanvroeg, dat ook meteen op de jongensnaam gedaan (Esther was toen al geboren). Blijkbaar is hij er erg van overtuigd dat de volgende een jongetje wordt... Maar het is een leuke naam, dus als mijn man hem graag wil houden, vind ik het prima!

Groetjes,

Eveline

Als Teun een meisje was geweest had ze Bente geheten. Ik weet niet of we die naam nog bewaren,wie weet wat we dan weer leuk vinden. En ach jullie zijn het tegen die toch wel vergeten  Groetjes Mikkie.

Hoi Sonja,

als Laura een jongen was geweest, had ze.... Jesse geheten. Ik hoop toch wel dat ik mijn man nog over kan halen een nieuwe jongensnaam te verzinnen. Wij wilden geen naam uit de top 10, maar dit was de enige naam die mijn man wilde. Een jongensnaam was tot op het eind een probleem omdat ik er steeds weer over begon. Ik vind het een enorm leuke naam, maar met 3 Jesses in de klas zitten lijkt mij geen pretje. De meisjesnaam was makkelijk, maar ik wilde altijd een zoon Mattijs noemen en nu ben ik met een Mattijs getrouwd, dus dat ging voor ons niet meer op! Nou ja, toen ik een jaar of 6 was, was ik erg boos op mijn ouders dat ze me geen Esmeralda genoemd hadden en nu heb ik dat mijn dochter ook maar niet aangedaan. Dus wie weet kan ik bij mijn man er ook nog een andere jongensnaam in krijgen.

Groetjes Ilona

wij wisten sinds 8 nov. al dat we een dochter kregen dus een jongensnaam hebben we niet verzonnen. wel vonden wij Luuk leuk, maar ik zei tegen mijn man dat als we een dochter zouden krijgen ik de naam niet wilde. want dat onze dochter Lieke zou heten stond al 3 jaar vast en stel na Lieke kregen we een zoontje dan heten wij met z'n vieren Lasse, Jorieke, lieke en luuk....wel een beetje bij elkaar verzonnen....zo lijkt het tenminste.....

Ik ga bij een volgende weer lekker opnieuw beginnen! Bovendien hebben wij het hele stuk meisjesnamen overgeslagen, dus misschien moeten we wel. Wie weet wat we dan leuk vinden??

Groetjes, Karin
Mama van Christian (6,5 weken)

Hoi,
wij verzinnen misschien dan ook wel nieuwe namen, maar toch bewaren we deze voor de zekerheid. Nu hebben we er een paar waar we het goed over eens zijn.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan