Nog een keer testen?

Hoi meiden,
Ik weet ik ben niet de enigste,maar ik begin echt langzamerhand een beetje gek te worden van die onzekerheid.Vandaag ben ik 18 dagen overtijd.dag 4 negatieve test,dag 11 negatieve test,maar waarom voel ik me dan wel(heel de dag door)met vlagen misselijk?en heb ik zo"n zwaar en opgeblazen gevoel in m"n buik.Aan de ene kant weet ik dat ik gewoon erg onregelmatig ben,maar aan de andere kant blijf ik toch ook op elk dingetje letten en blijf ik hopen.
Dus nou twijfel ik zal ik toch nog een test doen of zou het geen zin hebben?ik ben ook weer een beetje bang voor een negatieve uitslag en wat als de test het verkeerd heeft,dat hoor je toch ook weleens.
Groetjes phoebe

Hoi phoebe,
Misschien kun je eens met je huisarts overleggen. Misschien geeft een bloedtest wel de juiste uitslag. Die 18 dagen overtijd is dat a.d.v. je langste cyclus? Misschien kun je trouwens een thuistest best weer doen nu, is als ik het goed begrijp nu een week geleden. 't schijnt bij sommige gewoon langer te duren voordat de hoeveelheid hcg hoog genoeg is om te kunnen meten in de urine.
Sucses, groetjes Anne

Ik ken het probleem. Ik ben soms ook misselijk, ook 's nachts. Maar niet 's ochtends voor het opstaan. En een test was negatief vandaag (gisteren een heeeeeeeeel vaag streepje). Ik weet nog wel van de vorige keer dat ik zwanger wou worden, dan was ik ook misselijk overdag net als nu, en niet zwanger dus. Het zal wel psychisch zijn, bij mij in elk geval dan. Ik zit wel met dat vage streepje, was het nou wat? Ik weet mijn NOD niet dus misschien heb ik veel te vroeg getest? En zo maal je maar door. Bah.

Veel succes Phoebe, ik hoop dat het raak is bij je! En bij mij natuurlijk!

Hoi Phoebe,ga even naar de dokter om te testen.Ik schrijf ook op een ander forum en daar was een vrouw al zo'n 2weken overtijd met negatieve testen en ze is bij de dokter geweest en getets en hartsikke zwanger hoor!!!

Succes,knuffels

Ja, is misschien wel een goed idee. Ik heb toevallig 6 aug een afspraak met de gyn, omdat het na mijn bevalling en borstvoeding erg lang duurt voor ik weer ongi word. Vandaar dat ik mijn NOD ook niet weet. Nog even aanvullend op wat ik vanochtend schreef: toen ik WEL zwanger was had ik deze kwaaltjes die ik nu heb niet! Raar hoor...

Nou Jane,
Als donderdag de test weer negatief is ga ik toch maar naar de dokter.Nou maar hopen dat wat die andere vrouw had,dat dat bij mij ook het geval is.
Groetjes Phoebe

Terug
Bovenaan