Nog een keer

Hallo allemaal,

voor de 3e keer proberen een berichtje op het forum te zetten. 3x is scheepsrecht?

Het is nu ruim 3 weken geleden sinds de 2e miskraam. Het gaat gelukkig weer wat beter. Het doet af en toe nog wel pijn, maar ik ben alweer volop bezig met de nieuwe ronde. Ik voelde mijn eisprong dit keer later dan ik verwachte, maar goed we zijn al ruim 1,5 week volop aan het klussen. Al is het misschien niet gelukt dit keer, we hebben er in ieder geval veel plezier aan beleefd (haha).

Ik lees dat sommige mensen toch liever eerst rust nemen na een miskraam. Ikzelf heb echt het gevoel dat ik zsm weer wil weten of het een 3e keer wel goed gaat. De gyn. zei ook dat ze hoopte dat het zsm weer zou lukken en dat er medisch geen gezien geen reden was om even te wachten.

A.s. weekend zou mijn NOD zijn, maar aangezien ik mijn eisprong later heb gevoeld, kan de menstruatie natuurlijk ook later zijn. Maar ik ken mezelf, waarschijnlijk sta ik toch alweer vroeg met een test in de hand...

Gelukkig zijn we a.s. weekend lekker even weg. Mijn mannetje had nl. een weekendje Parijs geboekt. Lief he?! Dat hebben we ook echt nodig, eens even op andere gedachten komen. Ik zal maar geen test meenemen naar Parijs, anders maak ik mezelf toch alleen maar gek...

Liefs,

Gitta

Hallo Gitta,

Mooi om te lezen dat het weer beter met jou gaat.
En je moet doen wat het beste voor je is en dat voel jezelf het beste. Dus een weekendje parijs, romantisch. Is echt een hele mooie stad.
Ook misschien wel leuk om daar een test uit te voeren en te kopen, leuk moment in een romantische stad.
Hoop dat het snel raak is. Het spreekwoord waarmee je begint dat is voor mij ook erg belangrijk. Ik heb nu ook 2 miskramen gehad en ben ook heel benieuwd hoe het de derde keer verloopt.

Zit lekker in spanning mijn nod is vrijdag a.s. en ja heb helemaal het gevoel dat het raak is. Beetje vreemd maar denk het echt. Terwijl ik vrijdag de 21ste meende mijn eisprong te hebben gevoeld en zondag de 23ste pas gemeenschap heb gehad. Misschien is dat wat ik voel wel een pijntje voor de eisprong.
Ik wacht het rustig, nou ja rustig.... Mocht ik ongi worden dan gaan we er vanaf dan weer helemaal voor. Ik heb toch even een rustpauze gehad en die heeft me goed gedaan. Maar ja uiteindelijk is die pauze 6 wk geweest, dus niet heel lang. Jullie veel plezier in Parijs en hopen dat je met goed nieuws terugkomt.

Liefs Biate.

Hee Biate,

voor jou dus ook spannend komend weekend. Ben echt eens benieuwd, hoop voor je dat het raak is. De laatste keer wist ik ook echt zeker dat ik zwanger was, soms voel je dat gewoon he? Hopelijk hebben we beiden goed nieuws komend weekend. Ik denk inderdaad dat ik stiekem toch een test meeneem, SPANNEND. En mocht het niet gelukt zijn dit keer, ook niet erg, weet ik ten minste wel dat ik gewoon ongesteld word. Maar vanaf de volgende keer gaan we er dan ook weer helemaal voor.

Liefs,

Gitta

Terug
Bovenaan