nog een keer...

Hoi allemaal,
een tijdje geleden was ik hier ook al en nu moest ik gewoon hier even naar toe om mijn verdriet te delen met mensen die zo goed begrijpen wat je doormaakt. Eergisteren heb ik voor de 3e keer een mk gehad. Ik was 5 weken zwanger en had zo'n hoop dat het nu eens wel goed zou gaan. Maar helaas, toen ik woensdag de eerste samentrekkingen in mijn buik kreeg wist ik al genoeg. Ik herkende het gevoel van de vorige keren meteen. 's Av. had ik wat bruine afscheiding en de andere dag bleef dit zo. Toch nog een beetje hoop maar helaas, de andere ochtend brak het los en heb ik daarna twee dagen last gehad van behoorlijk bloedverlies en stolsels. Ik moest voor controle naar de gyn. of alles wel weg was en deze was zo bot! Hij vroeg o.a. of ik wel zeker wist of ik zwanger was en 'och, er zijn hier wel mensen met 4 mk geweest die nog geen kind hebben' (wij hebben een zoontje van ruim 2 jaar)walgelijk....
Dinsdag beginnen de onderzoeken.
Ik voel me leeg, kan niet huilen en weet eigenlijk niet meer wat ik voel; herkent iemand dat? Ik ben het spoor een beetje kwijt geloof ik...
Sterkte allemaal!

Hoi An,

Wat een rotvent! Sorry hoor, maar op zulke reacties zit je dan ook niet te wachten, toch?

Ikzelf heb twee weken geleden een miskraam gehad, de eerste en ik hoop ook de laatste!!!!

Heel veel sterkte!

Liefs, Mira

Ik had ook zo'n klote vent als gyneacoloog.Sommige doen net alsof je er voor gekozen hebt om een miskraam te krijgen of dat je per ongeluk zwanger bent geraakt en dat ze het zien als dat het maar beter voor je is die miskraam.Toen ik een curretage kreeg had ik het gevoel dat ze dachten van o die meid wilde haar kindje niet.Ik vind het echt vreselijk voor je en mensen weten echt niet hoeveel pijn je moet doorstaan.Ik wens je ook enorm veel sterkte toe met goede moed voor de toekomst.Dikke zoen Yvon

dit is waar iedereen ook zo bang voor is als je een eerdere miskraam hebt gehad. Ik ook.
Ik heb eerst 2 gezonde zwangerschappen, en 2 heerlijke jonges gekregen, en nu 2 miskramen gehad (eigenlijk 3 als ik die van 1 week over tijd ook meereken). Je vraagt je af waarom, maar dat heeft geen zin. Goed dat je onderzoek krijgt, maar ze zijn zo koud soms in het zieknehuis, dat je blij moet zijn dat je al een kind hebt.
Ook deze miskraam is een kindje van jou, maar dat zien ze niet.
Heel veel sterkte! ook met de onderzoeken.
Gr. Adren
Niet leuk!!!!1

Halloo voor mijzelf is dit een onderwerp waarin ik nix met jullie kan delen maar in onze familie is een miskraam krijgen een veelvuldig voorkomend probleem enhoe lang je ook zwanger was het is en blijft een gigantische klap dus bij deze heel veel sterkte en wat betreft die gyno ik lees zovaak iets over botte opmerkingen dat ik bijna de neiging heb om der wat aan te gaan doen. Het is toch te zot van woorden dat ze dan zo'n beroep kiezen eigenlijk zou je een klacht in moeten dienen ik zelf zit in de zorg maar zodra je merkt aan jezelf dat je chago gaat worden moet je stoppen met dat werk. En al die belachelijke opmerkingen over het feit dat er al eem kindje is ja nou en, dat maakt je verdriet niet minder hoor!!! Groetjes katinka

Lieve An. Een gynecoloog behoort zich niet zo te gedragen. Maak hier, als je dat wilt natuurlijk, werk van. Dit is echt schandalig!!!

Héél veel sterkte!

Terug
Bovenaan