nog een keertje meisjesnamen.

he hoi
we zijn eruit wat de jongensnaam gaat worden, maar de meisjesnaam nog steeds niet.
wij hebben deze nog in het lijstje.

Ceylia
Jaylinn
Joëlle
Raïssa

Ceylia (nog anders geschreven of zou het zo goed geschreven kunnen zijn als we het uitgesproken willen hebben als cee lia? of gewoon ceelia schrijven iemand daar mee ideeen of célia.
of iemand nog een leuke andere naam idee?
groetjes
 
kiara
jael
kayleigh

je moet de naam nemen die jij het mooist vind en het schrijven zoals jij het wil. Mijn dochter gaat kayleigh heten, krijg al van mensen te horen wat een moeilijke naam en waarom schrijf je geen keelie, nou gewoon omdat ik kayleigh mooier vind...
mijn andere dochter heet kiara-jael, je wil niet weten wat voor commentaar ik daar op heb gehad, maar het is toch mijn kind?
 
daar heb je gelijk in.
ik ken ook het probleem met verkeert uitspreken van me kinderen hun namen.
me dochters naam vinden veel wel makelijk.
ze vragen vaak wel even hoe zei je. en als dan voor de tweede keer heb gezegd is vaak goed. komt alleen doordat ze de naamniet vaker gehoord hebben. Thaïsha.
mijn zoon zijn naam spreken meerdere verkeerd uit. Mareno en nu schrijf ik het altijd met een è marèno.
dubbel nn kan ook maar dat vind ik niks. maar ondanks dat spreken ze het verkeerd uit en zelfs mensen die niet eens het hebben gezien hoe je het schrijft zeggen mareeeeeno en moet echt niet zo zijn.ik heb zijn naam vaak genoeg verbeterd bij mensen om soms toch wel wat chagie van te worden. me jongste zoontje heet ryon uitsprekend als rion. als mensen het zien vragen ze ryon (engels dus als ryan.)of rion. dat ik wel logische. de naam zeggen geeft geen probleem.
kayleigh hoe jij het schrijft vind ik mooi. als je het geschreven ziet kun je het verschillend uitspreken.
 
ik vind uit dit lijstje ook Jaylinn het mooiste; ik heb dus juist WEL wat met de 'Y' , mijn 3 kids heten Roy Mandy en Jay en dikke kans da nr 4 ook op een Y gaat eindigen....is alleen wel lastig dan nog een mooie/passende naam, eindigend op Y te vinden, dat vond k bij Jay al moeilijk; heeft me 30 weken gekost toen er 1 te vinden hahaha, maar aangezien ik zelf heb besloten dat dit een meisje word; want dan weet ik het al; voor een knul, k zou geen flauw idee nog hebben :p
 
romany dat is inderdaad lastig dan nog weer een mooie bij passende naam te vinden. je weet al dat je een meid krijgt? dus daar ben je uit of niet? sorry lees de zin beetje apart. :)
wil je anders wel mee helpen met namen wel paar ideeen geven.
of kijk eens op www.svb.nl
daar staan allemaal namen die in 2010 zijn gegeven aan kids.
groetjes
 
Terug
Bovenaan