Nog een keertje vragen...

Ik ben ook zo onzeker,....alles gaat goed, veel zwangerschapsverschijnselen, aantal keren testen gedaan en met de dag werden die dus steeds donkerder,...vorige week een digitale test gedaan met 'zwanger 1-2, maar nu,...ik heb vandaag weer een digitale test gedaan,...en weer 1-2 weken.Moet ik mezelf zorgen maken???
Pfffff echt erg,...bedoel ik las mn dagboeken van de vorige zwangerschappen en na 2 zwangerschapstesten was ik gewoon zwanger en liet het gaan totdat ik naar de verloskundige moest en dan bleek gewoon alles goed te zijn.die digitale had je toen nog niet zo.Nu ben ik veel onzekerder,wildde gewoon de bevestiging dat mn hcg misschien wat omhoog was gegaan,...dus dan misschien 2-3 zou zien,....Is dit misschien te vroeg na de eerste digitale test??
Sorrie voor mn gezeur,...misschien moet ik gewoon helemaal niet meer testen..pfff moe van mezelf!
Liefs nancy

Hee Nance,

Je zeurt helemaal niet hoor! Kan me heel goed voorstellen dat je het verwarrend vind en er eigenlijk vanuit ging dat het aantal weken op de digitale wel hoger zou zijn door de toename van hcg maar ik zou me er toch niet op vast pinnen hoor! Geloof me: je bent echt ZWANGER!!! :)

Die vrouw van MvM deed vanochtend ook weer een test en het blijft fantastisch om te zien dus ik snap heel goed wat je bedoeld maar ga nou niet twijfelen hoor, nergens voor nodig!! Elke zwangerschap is toch ook weer anders?! Gewoon niet meer testen en lekker genieten meid!! Op naar de eerste echo!! Yoehoeeeee!!! :)

Lieve knuff Lynn.

Zoals Lynn al zei, je bent zwanger meid. Ik snap je onzekerheid, ben zelf ook steeds aan het controleren. Maar het verschil in hcg bij vrouwen is zo verschillend, en misschien deed je de eerste test net aan het begin van de hcg waarde om week 1-2 met de test te krijgen. Niet bij iedereen stijgt het even snel, dus het kan nog wel een paar dagen duren voor je een 2-3 te zien krijgt. Als je naar de overzichten van de hcg per week kijkt is dat een enorm verschil wat je dan mag hebben.

Probeer te genieten meid.

Meis, er staat 1-2 weken en 2-3 weken.

Dit overlapt zich dus ook nog eens.

Als je vorige week vrijdag 1 week in principe had (nu is er nog geen week overheen gegaan), is het denk ik vrij logisch dat de test 1-2 aangeeft.

Maak je niet druk. Als je zwanger bent ben je dat gewoon! Zoalng je geen buikkrampen en helderrood bloed krijgt(wat langer dan 3 dagen aanhoudt), is er helemaal niks aan het handje!

Probeer een beetje te genieten van je zwangerschap, en maak je maar geen zorgen!

Liefs een een dikke knuffle

Gelukkig zijn de dames op dit forum allemaal zwanger en begrijpen we elkaar!:)

Je zeurt niet hoor, we zijn allemaal onzeker(zie alle berichtjes) iedereen heeft vragen,twijfels en onzekerheden.

Lekker dat we hier ons verhaal kwijt kunnen toch?

Doe wat je denkt dat het beste is voor jezelf!

Terug
Bovenaan