nog een kindje?

hallo dames,

mijn dochtertje is van 25 februari en mijn zwangerschap is super verlopen net als de bevalling.
Ook nu gaat het erg goed met de kleine en bij mij komen de kriebels al voor een 2e, lijkt me zo leuk om ze dicht op elkaar te hebben. en het gevoel van zwanger zijn weer mee te maken hihi
Hebben meer dames dit?

groetjes polly

Hallo

Ik herken dit wel maar wij willen wachten tot ons ventje een jaar is en al ik dan snel zwanger ben zit er net iets minder dan 2 jaar tussen. Mij lijkt het gewoon handig als onze eerste al wat zelfstandiger is bijvoorbeeld zelf goed genoeg een stukje kunnen wandelen en zelf eten en de trap op lopen. Dan heb je denk ik meer je handen vrij voor je tweede kindje. Ik denk trouwens dat het wel verstandig is om tot minstens 9 maanden te wachten en nu gewoon lekker genieten van wat je hebt.

Hoi,

Wij zijn destijds voor de tweede begonnen toen de eerste negen maanden was. Helaas duuurde het toen een jaar voordat ik were zwanger was. Van de eesrte was ik in ronde 2 al zwanger.
Waarschijnlijk gaan we over ene maand voor de derde. We zullen dan nog niet echt vruchtbare dagen gaan uitrekenen etc, maar we zien wel hoe het loopt!

Genieten van de eerste twee doe ik toch wel! Dat staat los van een nieuwe zwangerschap!

Hai,

Ik heb tussen mijn dochter en mijn 2 jongens (tweeling) 19 maanden zitten. Dat is errug leuk. Mijn tweeling is van 27 januari 2009. Het is wel pittig de eerste maanden maar nu ze 6 maanden zijn is het zo onwijs leuk.

Succes!!

Gr. Floor

Ik had dat gevoel toen onze dochter destijds 1 jaar was.

Merel word 11 augustus alweer 3 jaar...zucht gaat de tijd snel.
Thomas is van 6 maart.
Ze schelen dus 2.5 jaar.

Van merel was ik toen in ronde 2 zwanger, bij Thomas ronde 7. Je hebt het niet voor het zeggen uiteindelijk hoeveel tijd ertussen zit, maar ik vind dit prima!

Hier geen kriebels voor een derde!
Ik vind het prima zo.

Groetjes.

tja...
als we het voor het zeggen hebben komt er vast nog wel een 2de.
maar zoals waarschijnlijk wel bekend bij jullie was het zwanger blijven nogal een probleemn bij ons.

ik durf ook nog neit te zeggen of ik dit nog een 2de keer aankan... dus eerst nog maar even lekker genieten van ons mannetje en dan zien we wel weer verder. als het gevoel er weer is, dan gaan we het zeker nog wel een keer proberen!

Ha, die kriebels... Tja, die kunnen heftig zijn, hi hi.

Ik heb ze voor het eerst serieus gehad toen mijn oudste bijna een jaar was. Ik denk dat ik ze wellicht nog wel veel eerder had gehad als ik niet in dat eerste jaar ernstig ziek was geweest (en lang de tijd heb moeten nemen om te herstellen).

Om praktische (verstandige ;-)) redenen hebben we toen toch nog gewacht. Ik was ontzettend on-happy op mijn fulltime werk en druk zoekende naar iets anders (dat wel parttime kon), ik wilde na zo lang ziek te zijn geweest ook nog wel even rust in de tent en mezelf goed voelen (zwangerschap is echt geen pretje voor mij).

Toen ik een nieuwe (parttime baan) kreeg, toen waren de kriebels niet meer te houden, alle verstandige redenen voor wachten waren wat mij betreft weggevallen. Heb mijn man nog wel even moeten overhalen, die vond dat ik eerst maar even een tijdje moest wennen/werken op mijn nieuwe plek. Ach, zei ik tegen hem, het is toch niet meteen raak, laten we nu vast beginnen, dan zien we wel. Hoezo naief, ha, ha, ha! 3 weken na dat gesprek was ik zwanger... (en eigenlijk was zo snel ook weer niet mijn bedoeling)

Manlief en ik weten in ons hart dat we waarschijnlijk ook wel voor een 3e gaan, maar voorlopig echt niet. Zwangerschap van 2e was echt 10 keer zo zwaar als de eerste (en die vond ik al zwaar) en ik heb voorlopig mijn handen vol aan de 2 kids (ze schelen precies 2 jaar). En ik geniet momenteel ook weer van mijn gezondheid (ik heb de afgelopen 3 jaar zeker 75% van de tijd in ziektewet gezeten!), dus absoluut geen haast.

Ik grap tegen mijn man, ach, ik ben nog 10 jaar vruchtbaar, dus we hebben de tijd...

Terug
Bovenaan