Nog een maand!!

Haha!!!!
We zitten in november!
Dat betekend... nog een maandje en dan zitten we in onze maand!!

Wauw... klinkt wel erg dichtbij nu... zo onwerkelijk gewoon!
Je fantaseert over na de bevalling en dagelijks zeg je dat je niet kunt wachten en dan nu is het al bijna zo ver... toch wel errug apart!
Hihihihi....

Zo, dit moest ik even kwijt!

Liefs Jessica.

Hahaha, je hebt helemaal gelijk ik ben 1dec uitgerekend dus morgen nog 28 dagen!!!!!!
Apart he, ik kan ook niet wachten hoor met dat ik het dan zat ben ben ik oooooooooowwww zoooo nieuwschierig hoe mijn mannetje dr uit zou zien!!!

Succes met de laatste loodjesss groetjes Mina

Ja vind het ook apart en lekker om te zeggen, volgend maand ben ik uitgerekend.
Ik mag gewoon over 2 wk en 2 dagen thuis bevallen. Nou van mij mag het dan komen ook.
Maar nu nog even genieten van de stilte voor de storm.

Ook hier wordt het spannend rommeld al een tijdje volgende week 37 weken dus....... offiecele tijd om thuis te mogen bevallen en gewoon op TIJD geboren kindje te hebben. Moet nog de laatste dingentje doen/wassen en dan gaat het bed weer op klossen en mag ik weer klimmen. (ben klein van stuk ) + matrasbeschermer tegen de grote vloed :)

gr van Mariska zwanger van nr 2

Ik ben ook blij dat het nu november is. Nog 2 weken en dan ben ik met verlof.
We zijn nog wel druk met klussen voor de kamer van de middelste en ondertussen ook nog tig verjaardagen. Mijn oudste wordt morgen 3 dus daar heb ik ook zin in.
Verder wil ook binnenkort alle Sinterklaascadeaus voor de kinderen op orde hebben en voor Sinterklaasavond overhevelen naar mijn ouders. Ik ben de 15e uitgerekend en ik vermoed dat het niet (echt) eerder zal zijn, maar Sinterklaas moet niet aan hun neus voorbij gaan.

Groetjes,
Tamar (34,1 wkn)

Ik word nog wel jaloers op jullie hoor!
Ik was gisteren pas 32 weken zwanger, dus moet nog 5 weken voor ik 37 weken zwanger ben!!

Zucht... wat duurt wachten ook lang hihihihi!!!
Maar goed, iemand moet laatste zijn!!

Groetjes!!

Ik begin het ook weer spannend te vinden... het rommelt al weer in mijn buik! En natuurlijk ben ik heeeeel nieuwsgierig naar dit 2de mannetje.... zullen ze op elkaar lijken?!?!?!?!

Voel me ook wel wat onrustig... wil nog zoveel doen en het komt al zo snel dichterbij!

Aftellen dan maar!

Joyce

Terug
Bovenaan