nog een maandje afwachten

A

Anoniem

Guest

Hoi allemaal, heb de laatste keer veel reacties gekregen op mijn vraag wanneer ga je naar  een huisarts...daarvoor ontzettend bedankt.Ik weet ook dat het een jaar kan duren maar toch is het wel lekker om advies te vragen aan mijn huisarts, we gaan nog 1 maandje afwachten en dan gaan we naar de huisarts. dus we gaan gewoon duimen.

we houden hoop, heel veel succes meiden en wieweet is dit onze lucky maand!!

kus natascha

Hoi!

Hoop ook dat de volgende maand erg vruchtbaar gaat worden... misschien dat wij dan eens aan de beurt zijn om leuk nieuws te vertellen?? Hoop het zo!

Er zijn in MEI erg veel meiden zwanger geraakt, misschien is het wel besmettelijk?

Hoop in ieder geval voor jou dat je niet naar de huisarts hoeft. Hoe lang proberen jullie al zwanger te raken? Wij zitten nu in ronde 7, net ongi geworden dus de 'klus-dagen' komen er weer aan. Gelukkig is mijn man dit keer wel thuis tijdens mijn vruchtbare dagen. Hij is voor zijn werk vaak van huis, dus het is iedere keer maar weer afwachten of hij wel thuis is op momenten dat er 'gewerkt' moet worden!

Groetjes en succes met alles, Bloempje

Hey Natas

Maar je gaat maandag toch??            

Nu niet meer dan

En heb je nog bloedingen gehad            

nee hopelijk                

IK hoor nog van je

groetjes natasja

hoi natasja,

Ik ben ongesteld geworden, dus ja jammer, maarja..
Ik ben wel veel erger ongesteld geworden dan andere keren, ook met veel rugpijn. Raar hoor maarja misschien is het ook wel goed.Wieweet is het juist bevoordelijk voor de volgende keer. Ik heb nu een maansteen, dus misschien heeft die wel invloed erop. we gaan duimen.
He meis, we mailen wel weer. bedankt voor je reactie...

natascha..

Terug
Bovenaan