Nog een maandje.....

En dan is het mei.... :)

Echt de laatste weekjes van onze zwangerschappen! Wat is de tijd voorbij gevlogen he?

Ik begin nu wel te merken dat het einde nadert, de vermoeidheid is hier ook ineens met een mokerslag ingeslagen, dus vanmiddag naar bed gegaan en twee uurtjes heerlijk liggen slapen. 's nachts word ik wel een paar keer wakker omdat ik naar het toilet moet, 1 van de dochters een nachtmerrie heeft of omdat manlief begint te snurken ;-) dus dan is het heerlijk om 's middags even een uiltje te knappen....

Verder hebben we nog plannen om op 21 april naar de musical te gaan met zn tweetjes en de kids uit logeren te sturen. Ben 14 mei uitgerekend, dus gok dat het nog wel moet kunnen.. Anders hebben mijn moeder en broer een leuk uitje :)

ik ben van t april forum maar brak ff in :p

hihi ja die nachten oplopen herken ik wel. precies wat jij zegt: of 1 van de meiden heeft een nachtmerrie, of 1 van de 2 moet plassen, of de oudste komt even "hoi"zeggen ( dan is ze half wakker, zegt hoi en gaat weer naar bed whahaha)
of ik moet plassen of manlief loopt te draaien of te snurken of probeert met me te kroelen terwijl ik al zo veel moeite heb om lekker te liggen. ppfffffff

ook ik slaap smiddags heerlijk een paar uurtjes.
oudste naast me ( net 4) of ze gaat slapen, of ze gaat een filmpje kijken, jongste in haar ledikantje ( 22 maanden) en ook lekker slapen. ff bijtanken! ben gewoon zo moe, de hele dag door.
wil zo veel doen, maar heb zo weinig fut. af en toe echt frustrerend, maar ik leg me er maar bij neer.
aan de andere kant wel een luxe, om smiddags te kunnen slapen :D

alvast veel plezier met je uitje! en succes met de laatste loodjes!

liefs, do
38 weken en 4 dagen zwanger van ons 3e kindje

Hoi,
Wat je zegt is heel herkenbaar hoor. Opeens heb je t punt bereikt dat je eigenlijk de hele dag doodmoe bent. S nachts weinig slaapt omdat je 6 keer moet plassen. Gelukkig dat verlof bestaat en de mogelijkheid bestaat om s middags even te slapen. Ja, Ja de laatste loodjes! Toch geloof ik dat het wel een doel heeft. Nl. Voorbereiding op de eerste weken met de baby. Dan slaap je immers s nachts ook niet veel en slaap je Overdags bij. Ik Zie t allemaal maar als een positieve ontwikkeling: het einde is in zicht! Succes allemaal!

Hoi,

Ik herken het ook helemaal, het lijkt wel alsof die mannen het erom doen, lekker gaan liggen snurken terwijl ik niet meer weet hoe ik moet liggen dus 's nachts geen oog dicht en overdag super moe, gelukkig komen er een paar vrije dagen aan dan mag ik misschien een beetje uitslapen. Toch denk ik ook dat het moedernatuur is die ons wil voorbereiden op de slapeloze nachten die er nog komen gaan. Er staat ons nog heel wat te wachten dan is het en de meiden die midden in de nacht wakker worden+ de snurkende vent en een klein mensje. Jippie

Terug
Bovenaan