Nog een maart mama!!!

Hallo lieve zwangere meiden,

Heel voorzichtig meld ook ik me bij jullie aan. Heb zojuist met mijn man getest en we verwachten ons tweede wonder!!!

Ik ga maar even uit van de langere cyclus, heb er twee en zou dan uitgerekend zijn op 18 maart.

Oh meiden het is zo'n opluchting om weer zwanger te zijn. Oh wat ben ik gelukkig zeg!!

Mijn man is naar zijn werk mijn dochter ligt te slapen en ik zit te stralen op de bank!!

Allle meiden die ik via zwanger worden nog niet gefeliciteerd heb,

GEFELICITEERD!!!

Liefs

Heey meid,

Wat fijn dat het raak is!!! Gefeliciteerd!! Ook van je 2e wondertje toch? Ik vind het heel bijzonder om alles voor de 2e keer mee te maken. Tot nu toe lijkt het wel op mijn eerste zwangerschap. Ben wel wat misselijk en ook erg moe maar het valt nog mee. En jij? Al kwaaltjes?

Fijne zwangerschap meid!!!
Liefs ciomama

Haai,

Leuk je hier weer tegen te komen. Ik wist natuurlijk da jij hier al was. Klopt onze dochter is drie. Momenteel It ik nog in een roes, ben zo blij dat het raak is en we niet de medische molen in hoeven.

Ik ben wel heel erg moe, dacht dat het aan het weer lag, hihihi.

Mijn borsten zijn wel voller maar meestal verdwijnt da als ik ongesteld wordt, maar nu zijn ze er nog,hihihi

Verder nog geen klachten. Bij de eerste werd ik rond de 6 weken pas misselijk. Dus geniet nu nog even van het "normaal" wakker worden.

Jullie eerste is volgens mij een jaartje jonger dan de onze, toch?

Groetjes

Terug
Bovenaan