Nog een nieuwe aanmelding

Hallo allemaal, nog een nieuwe aanmelding.

Wij verwachten ons derde kindje. Op dit moment ben ik bijna 17 weken in verwachting. Onze twee dochters van 8 en 4 zijn nu al aan het bedenken wat de baby allemaal nodig heeft. Dat wordt nog wat met die  twee moedertjes. Ben net van alle misselijkheid af en heb weer energie voor 10. Op naar de babyparken.

Ik heb al vanaf dag 1 last van mijn bekken, maar nog niet zo erg dat ik minder moet gaan werken. De tweede zwangerschap had ik het pas aan het einde. Vorige week een workshop 'Zwanger een nieuwe balans' bij de bekkenpraktijk gevolgd. Dat maakte me wel weer bewust, nu nog oefenen om tijdens de hooikoorts niesbuien ook het plasje goed op te houden...

Groetjes,
Marjo

hoi hoi

welkom hier! wat leuk een 3e kindje!
ik ben ook in verwachting van ons 3e wondertje en heb ook al 2 dochters!
ze zijn wel een stuk jonger hoor, namelijk 10 maanden en 2,5 jaar. lekker druk dus!!
maar onze oudste is ook een enorme moeder! al voor dr kleine zusje!
wij krijgen een 3e meid weten we sinds 2 weken! dus enorm gezellig met al die meiden..

veel plezier hier!!

Liefs Jenny (19 weken in verwachting)

Hoi Marjo,

Welkom hier! En gefeliciteerd met jullie 3e op komst!

Ik ben bijna19 weken in verwachting van onze tweede spruit, een meisje. (11-10-2008)
Daarnaast ben ik mama van een fantastisch lief zoontje, Quinten van 18 maanden.

Tot spreeks!

Liefs, Billie

Hoi Marjo,

Welkom bij het clubje als één van de toekomstige oktober-mama's!
Ik ben nu 19 weken + 4 dagen zwanger van de 3e!
We hebben al een zoon van bijna 4 en een dochter van net 2 jaar. De 3e is een meisje weten we sinds een week of 3!!!
Ik heb bij de vorige ook vreselijke bekkenklachten gehad, maar die kwamen eigenlijk pas na bevalling, de bevalling was de druppel blijkbaar! Toen kon ik helemaal niets meer... Ik ben ook vanaf het begin van deze zwangerschap al naar de Mensendieck therapeute geweest om mijn oefeningen weer op te pakken, ik hoop dat ik het daarmee stabiel kan houden. Erg he, als je zo'n last hebt van je bekken!?!?! Je weet je dan echt geen houding te geven dat het geen pijn doet. Ik hoop dat het bij jou ook een beetje stabiel blijft zodat je je nog een beetje normaal kunt bewegen!

Geniet verder van je zwangerschap!
Michele

Terug
Bovenaan