Hoi Marieke!
Hier nog n Marieke! Haha.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik had toevallig net een oproep gedaan op het 'gewone' forum om te vragen of er nog mer november mama's waren en toen zag ik ineens 'mamaclubs' staan.
Ik ben in principe 7 nov uitgerekend. Ik kwam er afgelopen donderdag achter dat ik weleens zwanger zou kunnen zijn
Mijn menstruatie begon wel maar zakte ineens weer weg. Donderdag dus een kruidvat-testje gedaan en kreeg een heel licht streepje. Ik geloofde niet dat t wat was en heb vrijdagochtend weer getest. Weer dezelfde lichte streep. Toen maar met urine naar het ziekenhuis gereden (ik ben onder begeleiding van een gyneacoloog aangezien ik op onze eerste dochter van nu 5,4 3 jaar heb moeten wachten als gevolg van endometriose en nu alweer een jaar bezig was voor de tweede) want hij had gezegd: zodra je overtijd bent kom je gelijk naar me toe! Toen hij me zag stuurde hij me gelijk naar t lab voor bloedonderzoek. Een paar uur later mocht ik bellen voor de uitslag. Wat n spanning!
Het was positief mar het hormoonpeil lag nog wat laag. Morgen moet ik weer geprikt worden om te kijken of het gestegen is en dan krijg ik volgende week een inwendige echo zodat hij kan zien of het vruchtje goed in mijn baarmoeder zit. De kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is nml groter als je net geopereerd bent aan een eileider, wat bij mij gebeurd is 12 jan jongstleden). Voor 100% blij zijn kan ik dus nog niet echt, zowieso zitten we nog in een erg pril stadium natuurlijk, maar t zal vast allemaal goed komen, wat jij?
Ik voel nog niet erg veel Alleen wat steekjes in mijn buik af en toe en aan de zijkant van borsten een wat beurs gevoel. Nog niet misselijk gelukkig. Bij de zwangerschap van mijn dochter ben ik 7 maanden aan een stuk aan t overgeven geweest. Vreseijk was dat. Maar iedereen houdt me maar voor dat dit de 2e keer niet weer zo hoeft te zijn...Ik hoop t maar.
Jij dus wel al misselijk las ik? Hoop dat t snel zal afnemen voor je. En spannend voor je hoor, de eerste! Dat blijft toch altijd wel erg speciaal. Geniet er van en ik hoop je hier gauw weer tegen te komen!