Nog een novembermama

Ha meiden,

Ik kom me ook maar eens melden, want de kans is groot dat ik ook een novembermama ga worden. 26 november ben ik uitgerekend van ons eerste kindje (ik zou dus ook nog zomaar decembermama kunnen worden).

Ik ben Marieke, 31 jaar en sinds ruim een jaar heel erg gelukkig getrouwd met de liefde van mijn leven.

Het heeft even geduurd voor ik zwanger werd. In januari 2010 ben ik gestopt met de pil, maar omdat ik PCOS blijk te hebben ben ik in februari van dit jaar begonnen met Clomid. De eerste ronde sloeg niet aan, maar de tweede ronde met een dubbele dosering was het meteen raak!

En, sinds de dag van de positieve test, zondag 27 maart, zweef ik op een roze wolk. Het was trouwens het mooiste verjaardagscadeau dat ik mijn man kon geven, want hij is 28 maart jarig!

Omdat we in het ziekenhuis hebben gelopen om zwanger te worden hadden wij de eerste echo al met 7 weken. Toen was alles al helemaal goed en hebben we het hartje zien kloppen.

Precies 2 weken geleden hebben we de eerste 'reguliere' echo gehad bij de verloskundige en ook toen was alles hartstikke goed! Het hartje hebben we toen ook horen kloppen. Degenen die dat al gehoord hebben zullen vast met me eens zijn dat dat echt een prachtig en ontroerend moment is.

En nu zijn we al lekker druk met alle regeldingen en de baby-uitzet!

Nou, leuk om me hier ook aangemeld te hebben, bij allemaal gelijk gestemden!

Ik hoop dat jullie allemaal een heel fijne zwangerschap zullen hebben. Die van mij verloopt tot nu toe heel erg voorspoedig!

Groetjes, Marieke
 
Hi Marieke!

gefeliciteerd!

grappig een paar overeenkomsten, ik ben een paar dagen later uitgerekend, 29 nov. en heb toevallig ook op zondag 27 maart de test gedaan!! Bij mij heeft het alleen iets langer geduurd, zo'n 3 jaar, ook clomid geslikt, een jaar, maar dat had bij mij geen effect, althans het leidde niet tot een zwangerschap. nu gewoon "spontaan" zwanger geworden.
ik kreeg ook al met 7 weken een echo...
nu vorige week de 12 weken echo gehad!

Geniet van je zwangerschap! krijg je ook al een beetje een buikje?


 
Ha meiden,

Bedankt voor jullie berichtjes!

@ Chantal: grappig die overeenkomsten tussen ons. Fijn dat het bij jou uiteindelijk spontaan gelukt is!

27 maart is dus ook een dag die jij nooit meer zult vergeten ;-)

Mijn buikje begint héél voorzichtig te komen, maar ik pas al mijn kleding nog makkelijk. Ik 'voel' mijn baarmoeder wel groeien. Af en toe wat gevoelig.

Genieten jullie er ook allemaal van!

Groetjes, Marieke
 
Terug
Bovenaan