Nog een paar dagen geduld......

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Het wachten deze keer gaat gelukkig een stuk sneller dan de vorige ronde.

Over een kleine week is mijn nod en voor mijn gevoel is het niet gelukt deze keer. Voel tot nu toe weinig had gister en eergister wat rug en buikpijn en stik chago ( arme man). worden weer allemaal kinderen om ons heen geboren dus heb er een beetje de balen van en ben vandaag ook nog eens snotverkouden bah bah. Heb al een paar dagen last van melkachtige afscheiding en daar is vandaag jeuk bijgekomen.... Ff aankijken maar ben bang voor een schimmelinfectie. Heb er nog wel iets voor liggen maar geen idee of je dat mag gebruiken tijdens een evt zwangerschap. Lastig is dat toch elke keer dat je niks weet.

We wachten maar weer rustig af. Hoe gaat het met de andere meiden op het wachtbankje?

Groetjes

Ojee!
Wat heb je nog liggen voor een evt schimmelinfectie? Als het gyno-daktarin of gyno-miconazol is, dan kun je dat gerust gebruiken. Mag tijdens de gehele zwangerschap (b.t.w.: ik ben farmaceutisch consulent ;))

Ik zit ook op het wachtbankje. Mijn NOD is rond de 23e. Ik ben helemaal in de war. Heb nu rare vage steekjes af en toe in mn onderbuik en soms krampjesachtig gevoel...lastig te omschrijven.
Maar dat had ik vorige maand ook en toen bleek er ook niets te zijn... :(

Deze maand echt heel goed gevreeën voor, tijdens en na de eisprong (deze maand ook voor het eerst gevoeld volgens mij). En nu doen we het alsnog 3 keer per week ;)

Hoop dat we volgende week blij kunnen zijn!!!!

Succes he!
Groetjesss

Hey meis,

Balen hè, elke maand maar weer dat rotte wachtbankje...

Bepaalde zalfjes mag je inderdaad niet van onder gebruiken tijdens een evt zwangerschap. Ik zou gewoon gauw even uitleggen in wat voor een situatie je zit. Dan schrijft de HA wel een receptje voor je uit. Volgens mij hoeft hij/zij je niet eens persoonlijk te zien.

Hier ook op het wachtbankje. 18 juni mijn nod, maar voel eigenlijk nog niks vreemds... Ben wel benieuwd!

Xx

Hoi Guler,

Heb ff gekeken en heb daktarin liggen en die mag ik idd gebruiken. Wacht nog ff af..... Het is nog niet mega erg en vaak wordt het vanzelf minder.

Vervelend he dat je van alles voelt en nog niet kan testen. Ik voel mij niet anders dan anders dus zal wel weer niet.

bosbesje spannend nog maar een paar dagen! Niks voelen is volgens mij wel goed hoor dat hoor je zo vaak.... Ik ga voor ons allemaal duimen!

spannend, je hoeft ook niet altijd je 'zwanger' te voelen hoor, maar je kan wel zwanger zijn...
afwachten maar..

hey beauty,

ik moest even aan je denken en zie meteen een topic van je staan.
Spannend hoor! maar ik heb ook wel eens gelezen dat er meiden zijn die het juist niet verwachten maar wel zwanger bleken! Nog een beetje hoop dus!

Denk aan je!

Wat lief dat je daaraan denkt Mascha! Wie weet..... We zullen zien aankomende week :)

Terug
Bovenaan