Nog een paar dagen.....nod

A

Anoniem

Guest
Nog een paar dagen dan zou ik eventueel ongesteld moeten worden... Ik ga er wel van uit. Ik had gister last van me onderbuik, nu iets minder (gevoel dat je ongesteld moet worden) Me borsten zijn af en toe gevoelig maar ook weer niet.... Snap er niks van.
Toch even een paar dagen geduld hebben. Voor de degene die er ook midden in zitten heel veel geduld gewenst en geniet ervan als je positief test heb!!!

Meid, nog even volhouden en misschien heb je ondanks je gevoel toch een positief resultaat! Je weet het nooit.....Vervelend hé, dat wachten?? Ik heb a.s. dinsdag mijn NOD maar ik denk ook niet dat het nog wat gaat worden, helaas dan weer door naar ronde 13!

Succes en sterkte! Liefs Lynn.

Hoi Lynn,
Ook spannend! Jullie zijn al ff bezig... Is dit ook je eerste kindje??
Kon je het maar gelijk weten he!!
Jij ook veel succes en sterkte!! En als het positief is gefeliciteerd!! Liefs Linda

Het blijft spannend, ik ga voor je duimen.
Sterkte met wachten!

Hai meid,

Ja, wij zijn indd al een tijdje bezig, als het deze ronde niet gelukt is dan gaan we alweer naar ronde 13!! En het is indd ons eerste kindje! We houden goed moed maar ik heb zo'n voorgevoel dat de rode duivels alweer onderweg zijn....We moeten nog 1 dag wachten..... Ik ga iig heel hard voor jou duimen!

Succes! Liefs Lynn

Terug
Bovenaan