Nog een paar dagen tot NOD...

Mijn NOD is 18 juli dus ik zit nu alweer nagels te bijten van spanning... Zou het deze maand dan toch eindelijk raak zijn?
Gisteravond waren we op bezoek bij mijn neef en zijn vrouw en zij bleek zwanger te zijn. Ik ben heel erg blij voor ze, maar ben toch ook wel een beetje jaloers. Het was namelijk meteen de 1e keer raak. Ze hebben al een kindje en dat was ook meteen raak.
Nou ja, we zien het allemaal wel weer. Dit weekend wordt het voor mij weer echt spannend.

Hallo Simone,

Inderdaad spannende dagen zo voor de nod. Mijn NOD duurt nog bijna 2 weken 26 juli dat is ook wel spannend maar de laatste dagen zijn toch wel het spannendst! Nou heel veel succes en we horen het wel.....
Groeten, Biate

Hoi Simone,

Ja, mijn NOD is ook 18 juli (als ik uitga van een cyclus van 28 dagen). Ik had gisteren al iets bruine afscheiding en dat duurt meestal 2 a 3 dagen en dan word ik ongi. Maar vandaag heb ik eigenlijk geen afscheiding meer, maar misschien is het stilte voor de storm.
Ik zal voor je duimen.
Groetjes Joke.

Ja ik zit ook nagels te bijten, maar ik kan me ook niet voorstellen dat ik zwanger ben omdat ik zo weinig klachten heb.Geen pijn in borsten, niet misselijk, alleen veel honger en moeilijk slapen.Heb jij wel veel klachten?

hoi meiden, ben een tijdje niet op het forum geweest(wel 2 dagen)dus was aan het inhalen.ook mijn nod is 18 juli,en heb nog geen ongikrampen ofzo maar ook geen andere verschijnselen die positief zouden kunnen zijn .maarja we wachten maar af. (maar oooooo wat hoop ik).sucses iedereen en duimen maar. liefs van chantal

Terug
Bovenaan