Nog een paar dagen

Hallo allemaal!
Ik heb in het weekend mijn NOD. Een 2 dagen geleden had ik een zeurderig gevoel in mijn buik. Gisteren ook nog een beetje. Vandaag weer helemaal rustig.. Stom he, hoeveel je ermee bezig kan zijn dat je graag zwanger zou willen worden. Het is pas de eerste cyclus voor mij. Kun je nagaan als het nog een jaar duurt! Geduld is nooit mijn sterkste kant geweest. Maar goed, ik moet toch echt afwachten. Zaterdag gaan we naar de verjaardag van mijn schoonvader. Soms komen er van die opmerkingen van: ben je zwanger of zo?! Dus nog maar niet testen, want dan kunnen we tenminste zonder te liegen zeggen: waar heb je het over! Ik weet van niks! En misschien duurt mijn cyclus deze maand wel een paar dagen langer, dus sowieso niet slecht om wat later te testen. Ik heb via babybrabbel testen besteld, (sávonds op de 15e) ,maar heb ze nog steeds niet. Weten jullie hoelang het duurt? Groet, Babske
 
Als het goed is heb je via je email een bevestiging gekregen van je bestelling. Met het bestelnummer kun je via internet kijken in welk stadium je bestelling is! Heel handig. Ik had de testen na 3 dagen binnen.
 
Ja, ik heb een password en als ik kijk bij "status bestellingen" dan ataat er: betaling nog niet ontvangen, bestelling nog niet verstuurd.
Ik heb betaald met een acceptgiro, daar zal wel de vertraging in zitten denk ik.. bedankt voor je reactie. Babske
 
Terug
Bovenaan