nog een paar dagen

A

Anoniem

Guest
nog even wachten en dan zou het zover moeten zijn!!
Dan is mijn nod en hopen natuurlijk dat  ik NIET ongi word.

Heb nergens echt last van. Wel wat vage dingetjes als lichte buikpijn, onderin. Mijn man vind mijn borsten groter?!?!  ik zie daar niks van maar ja.

Ik vond het zowiezo wel spannend, maar nu nog meer.
Ik weet niet hoe dat komt, maar ik ben nu ook echt aan het aftellen.

Zit elke keer, zal het?? en dan nu al?? Zou mooi zijn, maar het zou nog veel langer kunnen duren. kijk naar al die mensen die zo lang bezig zijn. maar bij mijn zus kon het ook snel dus waarom bij mij dan niet. dus het kan best.

Dat is een boel wat door je heen gaat kan ik  zeggen.
Maar zoals ik zei, nog een paar dagen  wachten en dan weten we meer.

Ik heb mij ei duidelijk  gehad en de 25e is dus mijn nod!!

Nog meer mensen in spanning?? en bij wie ziet  of voelt de man meer als jij??

Alma

Hoi hoi

ik heb zondag me nod...heb vledemaand een vroegtijdige miskraam gehad..en stiekem hoop ik natuurlijk dat het gelijk weer bingo is..

je hebt het over je borsten mijn vriend zegt ook dat ze groter en voller zijn.ze voelen,zwaarder aan..en af en toe een steekje maar ja dat zegt niks

ik heb ook dat me buik rommelt,maar ja spannend.

sucses ga voor je duimen.

gr maantje

Ik heb af en toe prikkelende borsten, maar ze zijn niet voller (haha met een h-cup zijn ze al zo vol), ik had van de week een drukkend gevoel onder in mijn buik enne ik heb veel last van afscheiding (had ik bij de laatste zwnagerschap ook zo erg) en het allerbelangrijkste ik had een

Positieve Test

Meiden ik wacht op jullie op het april forum (of is het voor jullie nog net maart?)

Groetjes
Miep

hoi alma

ik heb mijn NOD 23 juli, maar heb ook nergens last van. ik voel de duivels nog niet komen, maar ik voel me ook niet zwanger. ik had eerst wel zere tepels, maar nu niet meer. af en toe denk ik zelf dat mn borsten veranderd zijn, maar mijn vriend juist niet!!
precies andersom dus.

maar het is nu echt heel spannend hoor. ik hoop voor je dat je zwanger bent. succes met wachten!!

liefs janine

en??

Zijn er nu al voortekenen??

Ik voel nog steeds niet zo heel veel.
Heb wel kwaaldjes, maar die had ik altijd al wel, maar nu let ik er meer op.

Alhoewel ik momenteel tegen geen ene parfum lucht kan of sigaretten lucht.
Sigaretten vond ik altijd al vies maar nu extra op één of andere manier.
En op tijd naar bed toe gaan zou helpen, maar ik ben ook erg moe momenteel.
Maar als ik op tijd ga ben ik nog moe?

Dus je weet maar nooit. We hopen er het beste van!!

Liefs Alma

nou alma

ik kan naar ronde twe, de red devils zijn geariveerd. nog niet met zoveel tegelijk, maar de eersten zijn er.

ik ben 12 jaar aan de pil geweest, en ongeveer 1 week voordat ik ongi moest worden, had ik hele zere borsten, hoofdpijn enz. maar nu ineens niet. dus dat is wel fijn. wat ook mooi is, is dat ik idd vandaag of morgen ongi moest worden, en dat is nu dus ook zo, dus mijn cyclus doet het goed zonder hulp van de pil.

daarom ben ik best ook nog wel een beetje blij. het geeft hoop. want als je sommige berichtjes hier leest, valse hoop, onregelmatige cyclussen en al die trammelant.

dus ik ben heel positief nu. laat die red devils maar komen, op een dag ben ik ze de baas, en komen ze lekker 9 maanden niet!!

veel succes jij nog, hopen dat ze bij jou niet komen,

liefs janine

En Alma?? Hoe gaat het? Vandaag is tenslotte je NOD...

Groetjes Joline

Terug
Bovenaan