nog een paar dagen

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal
nog een paar dagen en dan is het onze maand,wat is de tijd toch snel gegaan he.al word het nu wel zwaar en mag het van mij komen,ik moet nog even wachten ben morgen 35 weken,dus nog minimaal twee weken.het betekent ook dat het jaar ook alweer bijna om is en dat de feestdagen eraan komen,ook voor de meeste heel nieuw met een kleintje,wat gaat een jaar toch snel.in maart wisten de meeste dat ze zwanger waren en nu ....Wilde iedereen alvast een hele goede bevalling toewensen en laten wel elkaar zeker op de hoogte houden hier.blijf gewoon reageren hoor niet dat ik weg ga,maar wilde dit gewoon effe kwijt. gr wendy 34,6 wk

Hoi Wendolientje,

Ik vind het ook wel een spannend idee dat het bijna november is, "onze maand". Ik ga morgen de envelopjes ophalen om alvast te schrijven, en vandaag heb ik sinterklaascadeautjes gekocht en ingepakt. Zulke dingen doe ik het liefst zelf, en nu weet ik zeker dat alles klaar ligt. Ik ben zo benieuwd naar dat kleintje in m'n buik, of het een jongen of een meisje is. We zijn eindelijk uit de namen, dat geeft ook wel een rustig gevoel. Groetjes, Margreet

hoi wendy

ja ik heb ook zoiets van oke nog even coor!!!
ben het aan de ene kant spuugzat aan de andere kant hij zit nog lekker binnen en is nog helemaal van mijn hhaha
het is ook wel snel gegaan ja ook nu gaan de weken nog wel snel ik was afgelopen maandag 35 weken ,,,ik weet nog dat ik de test deed toen was ik ongeveer een week of 9 nou kijk is aan al die weken zijn gevlogen,,
voel me wel heel raar misselijk maak me druk om de bevalling nou ja hoe dat gaat en of ik lang moet blijven vanwegen mijn andere kids ,,nou ja zal ook wel de hormonen zijn ofzo ,,,
kon net ook niet meer slapen dus ben gaan douchen en zit nu maar even achter de pc en wachten tot de kids wakker worden ,,,,,

veel liefs cora

JAAAAAA Spannend, onze maand november is er bijna!!!
Ik moet zeggen dat ik elke dag zit af te wachten of het misschien al zover is...
Ik vind dat gewiebel in mn buik nog steeds leuk hoor, maar door alle hormonen kan ik niet meer studeren; mn hoofd lijkt wel een zeef...
En dan ben ik ook nog eens die slijmprop vorige week maandag verloren en automatisch  ga je dan echt afwachten: het staat immers beschreven bij een van de eerste bevallingstekenen (al kan het daarna ook gewoon nog 2wk duren)
En ik ben gewoon onwijs nieuwsgierig naar dit nieuwe wezentje en idd ook naar het geslacht (wat is dat spannend als je het niet weet)...
Tja het mag duidelijk zijn: van mij  HOEFT het niet meer tot november te duren, VANDAAG is ook prima hoor!!!

We tellen/wachten af!

Liefs Nika (37w3d)  

hoi nika

je schrijft vandaag mag het ook gebeuren hahah ik neem aan dat je dus je toets niet meer gaat doen ?? of ga je het toch proberen hahah?
nou als je wel gaat dan wens ik je alle geluk van de wereld!!!

veel liefs cora

hoi hoi
ja jullie hebben helemaal gelijk,deze zwangerschap is me voorbij gevlogen.
is ook niet gek natuurlijk met een verhuizing,een zusje dat weg gelopen is en dan de andere dingen nog allemaal.
vindt het nu alleen wat langer duren.maar ik mag niet klagen want tot nu toe heb ik een perfekte zwangerschap.
een week geleden had ik het echt helemaal gehad maar nu heb ik zoiets van we zien wel wanneer het komt.
in ieder geval binnen nu en 4 weken,hahahaha.
liefs sil

Hey Cora,

idd de toets is voorlopig van de baan... Na twee dagen naar woorden op papier gestaart te hebben zonder er ook maar iets van op te steken (waardoor ik me alleen maar depri ging voelen) heb ik besloten mn aandacht maar op andere zaken te richten...

Het scheelt dat ik nog twee herkansingen voor deze toets heb: een in januari en een in juni/juli, dus dat moet dan wel goed komen...

Ik ga wel nog ff door met mn andere vak, dit is een feministisch vak waarvoor ik alleen maar een paar teksten hoef te lezen en daar een essay over schrijven; dat is mn sterke punt en dat vind ik ook echt leuk, dus ga maar proberen zover mogelijk vooruit te werken.

Maar ik blijf erbij; van mij mag mn kleine vandaag nog komen, ben zooooo beniewd en heb genoeg van mn wisselvallige(huil)buien!

Maar hoe is t nu met jou? Is de suiker onder controle en hou je het nog allemaal een beetje vol???

Veel liefs Nika    

dat suiker nou pff word helemaal gek van die rotprikjes elke dag
ik hoef nog steeds geen insuline te spuiten omdat ikhet met een dieet onder controle heb maar soms wil ik iets eten en dan kan het niet omdat dat suiker anders omhoog gaat,,,,
gisteren zat ik er lekker doorheen ik heb wel 2 keer een beterham met heel dik pasta lekker die echte chocopasta gegeten ik dacht echt jammer dan als het te hoog is,, nou het was goed alleen na me avond eten was hij weer boven de 8 vanplaats onder de 7 nou jammer dan hoor word er soms helemaal gek van,,,,,

voor de rest gaat het wel ben erg emotioneel kan niet zo goed tegen dat zitten de hele tijd wil veel doen maar nou het gaat heel moeilijk allemaal beetje bij beetje doe ik alles en voor de rest wachten en wachten pff maar ja mag niet klagen ik weet dat ik zo of zo 2 weken eerder ga bevallen dan ik uitgerekend was en als dat 5 november dus zo is dat de boel rijp is ga ik zelfs 3 weken eerder bevallen dus dat scheeld mooi weer

liefs cora

Terug
Bovenaan