Nog een paar dagen

Nog een paar dagen en dan eindelijk een echo, maar ik ben stik zenuwachtig. Ik ben zo bang weer telleurgesteld te worden.

Gisteren heel de dag wezen shoppen met een oud collega super gezellig, maar ;s avonds kwam ik er ineens achter dat ik die dag bijna niet misselijk ben geweest. Dat maakt me dan ineens zo onzeker.

Of dat alles afhangt van hoe miselijk je bent geweest die dag....

ik snap je onzekerheid!! en wegnemen kan ik dat niet voor je ben ik bang...
maar ook ik ben nu veel beter dan de eerste dagen... en alles is goed (tenmiste dat zegt mijn gevoel)
Ik heb vrijdag de echo ben erg benieuwd!
succes!

ook ik ken dat gevoel van jou.
pff ik heb morgen de echo en kan niet wachten tot het maandag is.
zo af en toe ben ik misselijk maar ook niet de heledag en dat maakt me ook wel onzeker omdat ik bij mijn dochter continu misselijk of overgeven moest.
denk ook steeds straks heb ik het mis en zit er niks of alleen een vrucht zakje brbrbbrbrbrbrbrb hopelijk morgen positief uitslag en dan ik dan eindelijk kan genieten.

Ik wil jullie heel veel succes wensen met het afwachten voor de eerste echo. ik heb 4-9-2012 een zoontje gekregen. Ik was ook erg onzeker door een eerdere miskraam. Bij mij was het ook dat er dagen waren dat ik minder misselijk was zeker als je druk bezig bent (werk of winkelen). Je denkt er minder bijna en dat scheelt echt. Succes meiden

Terug
Bovenaan