NOG EEN PAAR WEEKJES, MAAR WAT IS HET DAN DAT IK VERGEET.

A

Anoniem

Guest
hi

noem het zwangerschapsdementie, of gewoon bangingheid.
maar ik heb het benauwde gevoel dat ik iets belangrijks vergeet.
en ik kom er niet op wat.
het is iets dat ik moet kopen, en dat het belangrijk is maar ik kom er niet op.

volgens mij heb ik namelijk alles al, van kruikzak tot kinderwagen, maar ik weet niet wat ik vergeet.

HELLUUUPPP!!!!!!!!!!

Vergeet vooral niet... af en toe lekker te ontspannen!!
Volgens mij ben jij hélemaal voorbereid!!

Liefs, Lotte

Haha....  wat herkenbaar. Maar ga er maar vanuit dat je écht niets vergeten ben. Ik heb absoluut dat zelfde onbestemde gevoel, die onbevredigde gedachte van: "wat moet ik nu nog doen, wat ben ik nog vergeten". ????????? Het zijn vast de hormonen.  
Mijn man heeft beloofd nog een lampje in de babykamer op te hangen, maar daar nog steeds geen tijd voor gehad. Ik heb hem  bijna gesmeekt  het zo snel mogelijk te doen, zodat ik het uit mijn hoofd kan zetten.... hahaha..... !!!!!  

Wat voor belangrijks kan  je eigenlijk nog vergeten zijn...... ????  
Misschien ontbreekt alleen je  baby nog.....  !!!!!!!

groetjes enne... probeer te ontspannen.
Annette

hihi, mijn manlief moet de hele kinderkamer nog in elkaar zetten.... ik hoop dat hij dat maar niet vergeet.
zelf denk ik ook steeds wat te vergeten. en eigenlijk is dat wel zo, zo kan ik naar de winkelstraat gaan omdat ik geld nodig heb. thuis komen en geen geld bij me hebben.... vergeten te pinnen...

maar voor de beeb moeten alleen de kleine spulletjes nog, daar heb ik een lijstje voor en dat wil ik tijdens mijn verlof gaan doen.
en dan zal ik ook wel wat vergeten. ach het hoort erbij.

Hm heb even nagedacht:

Heb je beschuit?
extra voorraadje koffie/thee etc
Euh kraam verband (pakje extra buiten het kraampakket om
Extra (volle batterijen)
Camera
Een lijstje met tel nummers van mensen die je eerst wil bellen na bevalling
Een maatkan of fles waarmee je je straks van onderen kun spoelen (onder de douche kan ook)
Warme sokken voor tijdens de bevalling (veel vrouwen schijnen dan erg koude voeten te hebben)
Euh voor vrouwen die al weten wat het word roze of blauwe ballonnen.
Informeren waar je een ooienvaar of iets anders kun huren. En wat kost dat?

Enne vergeet niet dat er bijna altijd winkels open zijn, dus als je iets niet hebt is het zo gehaald.

Nou meer kon ik echt niet bedenken.........

Zelf heb ik nog postzegels nodig voor op de enveloppen... en wilde ik binnenkort alvast beschuit en muisjes gaan kopen (toch handig als je van te voren weet wat het wordt).

Ik denk dat het verder inderdaad door de hormonen komt, ik heb ook het gevoel dat ik nog van alles moet, maar volgens mij ben ik echt klaar!

Alleen die baby nu nog...

Ik moet nog steeds de gordijnen naaien voor de babykamer...., ik weet het.
Maar mijn puf is op en mijn handen doen zo'n pijn dat het naaien niet meer goed wil.
Nu wil mijn moeder het wel doen , maar die had net twee hele drukke weken, dus ik denk dat we het deze week wel afkrijgen.....
Komt vast wel op tijd af. Enne, beschuit en muisjes moet ik ook idd nog halen!!!! Bedankt!!!!!

Liefs Hilma.

Hoi allemaal,

Nu breekt bij mij helemaal de paniek uit. Ik heb met uitzondering van het wiegje nog helemaal niets gedaan. Nou heb ik nog veel van mijn oudste, maar ik heb nu het idee dat iedereen er al helemaal klaar voor is. Ik ga maar snel een lijstje maken. Ik had eigenlijk bedacht dat ik dat rustig ging doen als ik verlof heb over 2 weken. Maar ja dan heb ik eigenlijk nog maar 4 weken. Misschien heb ik het toch te druk. Twijfel alom.
Succes allemaal.

Terug
Bovenaan