nog een paar weekjes

hallo,

Gewoon even een berichtje, ik heb vanmorgen een afspraak bij de vk, nog 4w en 5 dagen dan ben ik uitgerekend, het komt al zo dichtbij. Volgens mij ligt hij nu wel met zijn hoofd naar beneden, maar naar mijn idee weer in een kruinligging, weet iemand of dat nog kan veranderen, mijn eerste kwam ook in een kruinligging en daar heb ik flink op moeten werken (2 uur persen) ik ben bang dat dat weer gebeurd, is dit reden om in het ziekenhuis te bevallen???????
Nou veel succes allemaal,

groetjes Angela
 
Hoi,
mag ik vragen waarom je denkt dat hij weer in kruinligging ligt? Dat kan je nl. niet voelen, dat merk je pas met de bevalling. Ga er niet teveel van uit dat dat zo is, anders kijk je zo tegen de bevalling op. Mijn eerste bevalling was een moeizame vaccuum geworden uiteindelijk en mijn tweede was met 8 minuten persen geboren, het wil dus niks zeggen over een tweede bevalling. Ga er met frisse moed tegenaan en je zult zien dat het 'meevalt'. Volgens mij is het geen reden om in het ziekenhuis te bevallen, maar je kunt altijd voor jezelf kiezen voor het ziekenhuis als dat je meer geruststelt, toch???
 
je weet nooit vantevoren hoe een kind ligt, hij draait zelfs nog tijdens het persen, dus pas op het allerlaatst kun je zeggen hoe ie eruit gaat komen.
geen zorgen dus vantevoren! Enne, de weg is gebaand! Dat scheelt alles! Het wordt sowieso een heel ander verhaal dan een eerste bevalling..
 
Terug
Bovenaan