Nog een poging: Anne's afplatting

A

Anoniem

Guest
Ik heb nog een poging gedaan om foto's te maken, maar mevrouw wil niet echt stilzitten (tis erg interessant als mama boven haar 'hangt'). Voor mij is de afplatting duidelijk, maar ik weet ook waar ik moet kijken....

Groetjes,
Natasja

Op deze foto's zie ik de afplatting beter dan op de andere foto's.
Maar of het zo erg is dat er een helpmje nodig is.....ik zou het niet weten.
moeilijk hoor, zo'n beslissing moeten nemen.

Idd, je ziet de afplatting wel, maar of zo`n helmpje nu echt nodig is???
Zou de fysio het niet goed krijgen?
Vrienden van mij hadden echt een hele erge afplatting en dmv fysio is het het goed bijgetrokken.
Succes met je beslissing, het is heel moeilijk, je wilt toch het beste voor je kindje.

Groetjes Deborah, mama van Nathan en Ariëlle

Ik zie het een beetje hoor (het is toch de rechterkant op de foto?)
Maar als je het zelf weet valt het des te meer op natuurlijk.
Succes met het nemen van je beslissing!
Zou je niet eerst met fysio kunnen beginnen en als dat niet helpt alsnog een helmpje?

Ik zie het op deze foto's beter dan op de vorige. Een kennisje van mij heeft ook een kindje met een voorkeurshouding en die heeft volgens mij een erger afgeplat hoofdje. Bij haar zegt de fysio dat alles goed komt. Ze is wel iets jonger dan Anne is.
Ik weet niet wat je het beste kunt doen. Misschien moet je proberen je voor te stellen dat je het zelf hebt, maar dat anderen voor jou moeten beslissen. Wat zou je willen, een tijdje met die helm op "lopen" en daarna een rond hoofd hebben, of wil je die helm helemaal niet. Succes met het nemen van je beslissing!
patricia

Hoi,

Ik vind ook wel meevallen hoor. Ik zou toch echt goed bespreken met de arts en de fysio want als ik zo bekijk dan zou ik dus niet kiezen voor een helm. Maar ja is moeilijke keuze en ja op foto's zie je toch minder slecht denk ik dan in het echt.

Wens je wel veel succes.

Liefs van mij en de kids

Terug
Bovenaan