Nog een poging....

A

Anoniem

Guest

Klik hier  (effe kijken of het zo lukt hoor, ben nogal een kluns met pc's)

Hierbij nog een poging om een camera te winnen, want die babyplaatssite vertrouw ik voor geen meter meer. We hadden gewonnen, maar niets meer gehoord :'(.   Zouden jullie willen stemmen op Anne?
http://www.vanish.nl/pages (spatie verwijderen) /vote.php?page_id=21&picture_id=666

Dank je wel!

Ik heb gestemd hoor! Met een dikke 10 !

X 4dec

(oh ja, je mag geen links meer op het forum zetten, dus je hebt kans dat dit topic verwijderd word!)

Ook ik heb snel gestemd, voordat je bericht verwijderd wordt.
Sil

He meiss,

Wij zijn vorige maand tweede geworden met Joran op de babyplaatssite. Hebben de camera ook nog niet ontvangen maar kregen wel een mailtje dat we ons adres moesten mailen, zodat ze hem op kunnen sturen. Dit duurde ook wel even hoor voordat we dat mailtje kregen. Joran staat nu ook op de eregalerij. Het was trouwens wel een beetje vreemd dat we tweede waren, aangezien een aantal baby's boven ons veeeeel meer stemmen hadden. Die kregen er soms per dag 50 stemmen bij...Daarom hadden we het eigenlijk al opgegeven. Misschien hebben deze mensen het spel niet helemaal eerlijk gespeeld en zijn ze daarom gediskwalificeerd? Ik weet het niet... Maar iig, je hebt nog best kans dat er een mailtje komt!

Ik zal weer even voor je mooie dochter stemmen!

Groetjes, Susan

Hey Suus!

Ik weet verder ook niet hoe het zat hoor. Ik heb tot nu toe niets gehoord en omdat die vriendin van mij ook niets hoorde (ook niet nadat ze een mail had gestuurd) ga ik er eigenlijk vanuit dat ik ook niets meer zal horen.
Trouwens ook Anne heeft de laatste 3 dagen veel stemmen gehad, ook nadat ik het hier op het forum had gevraagd. Toch ging de nr.  2 Anne weer voorbij. En ik weet ook niet hoe je oneerlijk kunt stemmen, je moet toch je e-mail enz. opgeven. Maar we zullen zien.
Laat jij het weten als je iets ontvangt?

Groetjes,
Natasja  

Hey natasja,
Ik heb vanmorgen gestemd maar heb geen email adres
hoeven opgeven hoor...?!

X 4dec

Terug
Bovenaan