Nog een pregnant lady!

He dames,

Ik wil me graag even voorstellen. Ik ben Selina en zwanger van mijn eerste kindje! Ik ben zondag 17 weken zwanger en ik voel mijn buikje echt groeien met de dag! ha ha

De kleine nog niet gevoelt (of althans niet dat ik weet...) en kan niet wachten op de 20 weken echo!

Ik woon in de Noordoostpolder (ja idd een uithoek van Holland) met mijn vriend en super grote beer (hond) Joe!

Ik zal met de 20 weken echo ook een triple test krijgen, dit is een soort proeffase van deze test ivm. vroeggeboortes. Nu maar hopen dat alles weer pico belo is!

Nou dames, ik hoop dat ik veel van jullie kan en mag leren en dat we vooral af en toe gezellig kunnen kletsen!

Ciao ciao

Hoi Selina,

Welkom! Ik ben zelf ook net vanaf vandaag lid.
Ben ook actief op zwangerworden.nu.

Ik ben een week korter zwanger.. hihi grappig!

Ik heb er niet voor gekozen om de triple p onderzoek te doen.
Krijg jij die automatisch of kon je daarvoor kiezen bij jullie?

Groetjes Inge

Hoi Selina,

Van harte met je zwangerschap!
en ook jij welkom op het juni-forum. Wanneer heb je je 20 weken echo??? En wil jij het geslacht weten??? Ook voor jou de tip, lees even de laatste paar bladzijden terug aan gepostte berichten, dan weet je een beetje wat er speelt bij ons.
Spannend die tripple test... heb er wel wat over gehoord maar voor zover ik weet doet verder niemand van het juni forum mee aan dit onderzoek... (niks over gelezen in elk geval)
verder... klets vooral gezellig mee!
Liefs!

Hoi Selina!

Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom bij de club! leuk dat je ook mee komt kletsen!
Ik heb ook de mogelijkheid om mee te doen met die test, 17 jan heb ik de 20-weken echo. Ik moet de folder nog wel lezen eigenlijk.. komt wel! Maar mijn eerste gevoel was, ze mogen best de baarmoederhals meten maar ik wil geen medicijnen innemen! daar heb ik niet zo'n fijn gevoel bij. Ik ben al niet zo van al die middeltjes, slik ook weinig paracetamol en doe niet aan hoestdrankjes enzo. dus helemaal nu ik zwanger ben wil ik geen rare dingen! toen ik 14 weken zwanger was van mijn dochter was de mexicaanse griep op zn hoogtepunt. Ik viel ook in de risicogroep door de zwangerschap maar heb me (achteraf gelukkig) niet in laten enten.. Je weet nooit was zoiets met de kleine doet..
aan de andere kant gaan ze natuurlijk niet iets geven wat ook maar een klein risico heeft.. Maar toch, ik volg mijn eigen gevoel maar..

welkom Selina,

Leuk dat je mee komt kletsen.
Bij ons is er geen mogelijkheid om mee te doen aan die test. Althans ik heb er niets over gehoord. Wij hebben ongeveer 2 weken onze 20 weken echo. Hopelijk horen we dan dat alles goed is.

He dames!

Bedankt voor de leuke en lieve berichtjes!

Ja echt super spannend allemaal! Buik begint nu echt wel wat te groeien, zo apart maar ook zo leuk!

We hebben de 31ste onze 20 weken echo. Ik ben de eerste in de praktijk die de triplep test "ondergaat" dus ik geloof dat de hele praktijk mee komt kijken... zijn we daar even blij mee! ha ha

We konden er wel bewust voor kiezen, aangezien mijn moeder twee keer met 7 maanden in het ziekenhuis lag dacht ik dat het wel handig zou zijn om te weten of ik er ook aanleg voor heb... maar ja en dan? Ik ken mezelf, ok ok ik zal niet gaan bowlen, maar verhuizing ed. staat nog steeds op de planning!! Dus ben benieuwd!

wondernr2, je hebt gelijk hoor! Vooral je eigen gevoel volgen. Ik ga er wat betreft de test er van uit dat het goed is en datik niets hoef te nemen, maar dat zien we dan wel! Tot nu toe geen 1x aspirini o.id.ingenomen, dus hoop dat ookvol te houden!

Dames, spannend allemaal de 20weken echo! Ik hoop dat jullie allemaal goed nieuws krijgen en dat het vooral lekker genieten wordt van 45min. naar jekindje kijken! Kan niet wachten!!

Liefs Selina,

Willen jullie het geslacht trouwens weten? Wij zijn er nog niet over uit... ha ha

Terug
Bovenaan