Nog een rare vraag

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik heb ook een rare vraag, maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik ben nu 16 weken zwanger en ik heb een klein beetje afscheiding sinds 2 dagen wat gewoon doorzichtig is, waterig dus. Ik vraag me af of dit normaal is, ik kan er verder niks over vinden op internet. Misschien lekker naief (tja, het is m'n eerste kindje) maar kan dit geen vrichtwater zijn? De verloskundige wil ik hier niet voor bellen op zondag dus ik hoop dat jullie me alvast een beetje kunnen helpen.

Alvast bedankt!!

Groetjes,
Josephine

Hai,

Ik heb vanaf ongeveer week 16 ook veel meer afscheiding gehad (nu nog steeds) en dit was ook dunner dan normaal en slijmerig. Het is heel gewoon als je tijdens je zwangerschap meer afscheiding is en dat dit er iets anders uit ziet dan je gewend bent. Ik vermoed dat dit ook bij jou zo is. Vruchtwater is namelijk echt water of althans zo ziet het eruit (met hier en daar een vlokje en dat hoeft ook niet eens)
Het druppelt er echt uit of komt er sneller uit. Maar het is echt water en geen slijm.

Groetjes,
Wietske

hoi!
Geen zorgen maken hoor, je krijgt idd meer last van afscheiding naarmate de zwangerschap vordert.
Groetjes, Stephanie

Terug
Bovenaan