Nog een test gedaan....

A

Anoniem

Guest
Afgelopen woensdag heb ik jullie verteld over de test met een erg vaag bijna onleesbaar streepje van "niet" zwanger.
Vanavond kon ik niet meer wachten en wat blijkt.... alleen het controle streepje werd blauw, in het andere vakje verscheen niets? Begrijpen jullie dat nou?  
Beide keren een test van Kruitvat merk.
En het is niet zo dat ik niet weet hoe het werkt, want met Trekpleister merk en Clear blue ging het altijd goed.

Ieieieieieieiek, getver!
wat vervelend voor je! Ik schreef net dat dit een van mijn nachtmerries is voor de volgende test en jij hebt het....
Maar   je bent toch nog niet ongesteld? Er is nog hoop, toch? Misschien een corrupte test?

Trusten (ben op weg naar bed)

kruidvat is een k#t merk!!!
ik zou gewoon lekker een etos test kopen!!lekker goedkoop en duidelijk(aan 2 kanten uitslag leesbaar!!)
xx moniek(6 dgn overtijd,zwanger,morgen nog een test)

Hoi hoi,

He gets.. dat is vervelend! Hoeveel dagen ben je nu inmiddels overtijd?

Het kan natuurlijk zijn:

- dat je wel zwanger bent maar dat het hormoon nog niet zo veel in je lichaam zit, later testen dus misschien?
- of dat je misschien wel zwanger bent geweest maar dat het al in een vroeg stadium mis is gegaan
- of dat je niet zwanger bent maar je cyclus gewoon van slag is, ben je nog aan het ontpillen of niet?

Nou ik hoop heel erg voor je dat je zwanger bent.... Geen rode duivels zien is in ieder geval beter als wel toch?

Heitje

He joh wat vervelend!
Maar ik sluit me bij mijn voorgangster aan...
geen rode duivels is nog steeds een heel goed teken!
wacht nog even en koop een andere test...
Heel veel succes!
Hopelijk gaat de volgende test veel beter!

Liefs Linnepinnie

Hallo allemaal!

Heb nu een test van de Apotheek gedaan, moest daar toch langs en ze waren daar warempel nog een euro goedkoper dan het Kruitvat merk (hopelijk wel betrouwbaarder) .

Ik heb al getest en blijk niet zwanger te zijn, jammer, maar ben ook nog maar sinds ander halve maand aan het ontpillen, wel al 2 keer ongesteld geweest, dus ik zal dat wel als positief zien. Duurt alleen nu langer dat ik ongesteld wordt. En we hadden wel rond mijn vermoede eisprong geklust, dus je weet het maar nooit.

Vandaag ben ik ook terug naar de Kruitvat gegaan om eens wat over die zwangerschapstest te vragen daar, blijkt dat ze al een klacht bij het kantoor hebben liggen, dat dit wel vaker gebeurd en niet aan mij....
Ik vroeg toen of ik dan ook nog een andere mee zou krijgen, maar dat zat er niet in, dus weg gegooid geld 15€.
Ik kan er ook niet bij dat ze deze testen dan nog verkopen. Mensen schijn voor houden. Ik kan daar erg boos om worden, de testen zijn niet goedkoop en zeker niet wanneer je er 2 gebruikt die niet werken. De verkoopster zei nog: normaal dan vertellen we dat erbij.....Jah bij mij niet dus.

Dus meiden:

KOOP GEEN KRUITVAT TEST!!!!

Terug
Bovenaan