Nog een update

Ik lees elke dag jullie verhalen en belevenissen hoor, maar heb de afgelopen 2 weken even weinig puf gehad om zelf te schrijven of te reageren!
morgen ben ik al weer 16 weken! Dinsdag naar de vk en wordt er gelijk een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo in het Sophia! (dit vanwege onze gehandicapte dochter, een extra chek)
Verder ben ik de laatste tijd veel aan het werken en zorgen voor mijn meisje!
Sinds gister zijn mijn man en ik opeens ontzettend verkouden, pff! Kan er ook nog wel bij!
Hopelijk gauw over en krijg ik ook weer meer energie, want slaap nog vaak smiddags een uur (of2)!

Dat was het voor nu wel even hoor! Ik ga me weer meer met jullie bemoeien hoor, vind het hier stik leuk!!

Liefs Anneke

Ps oja, nou heb ik ukkie anderhalve week geleden heel duidelijk gevoeld, zeker een half uur achter elkaar, maar daarna eigenlijk niet meer:-( Zijn er meiden die dat herkennen? Vind t een beetje raar!!

Wat vervelend dat je zo verkouden bent. En dan ook nog allebei tegelijk. Hoop dat het snel over is.

Hier voel ik de kleine soms ook heel goed. Ze is dan echt heel wild heen en weer aan het zwemmen. Maar er zijn dagen dat ik haar niet voel en dan moet ik me echt concentreren om iets te voelen. Dus het is echt niet raar dat je het niet altijd voelt, dat kortweg als ze nog groter worden.

Wel fijn gevoel dat ze extra goed kijken met de 20 weken echo. Lijkt me tegelijk toch ook wel een angstig idee. Ik ga in ieder geval niet super blij naar de echo. Ben veel te bang dat ze toch weer iets vinden. Ga pas echt feest vieren als de echo goed is.

Lieve Anneke,

Wat rot dat je ineens zo verkouden bent en dan ook nog allebei, lekker snotteren :-(
Goed dat jullie een extra check hebben, nooit verkeerd, toch? Willen jullie het geslacht weten van jullie hummeltje? Ben benieuwd wanneer je je 20 weken echo hebt......

Ik voel me kleintjes nog niet echt duidelijk hoor.....soms wat geborrel en een soort 'klopjes' gevoel maar niet een continu 'schop' gevoel ofzo.....wel zei de echoscopiste afgelopen dinsdag dat het niet lang meer zal duren omdat mijn placenta aan de rug kant ligt.

Ik kan niet wachten eerlijk gezegd :) maar ik zou je geen zorgen maken hoor meid. Heel veel dames voelen hun kindje pas goed na 19 a 20 weken of zelfs nog later afhankelijk aan de ligging van de placenta.

Leuke club zijn wij he? Hahaha! Vind het ook zoooo gezellig en leuk en er is altijd wel iemand met een lief advies of een luisterend oor. Erg fijn!

Liefs Lynn.

Hoi anneke,

Jeete vervelend he die vermoeidheid en futloosheid. Ik hoop voor je dat het snel voorbij is en dat je er weer tegenaan kunt!

Verkoudheid,,... ja natuurlijk waarom niet he.... kan ook nog wel erbij!

Don't worry als je de baby niet echt voelt. Bij mijn zoontje voelde ik met 19 weken pas de eerste plop. En daarna ook bijna twee weken niet. Daardoor twijfelde ik toen heel erg of het wel echt zo was. Maar nu weet ik wat ik moet voelen. Moet zeggen dat ik nu een veel beweeglijker kindje in de buik heb. Word steeds ietsje duidelijker.

Over paar weekjes voel je jouw kindje ook luid en duidelijk. Dan zijn ze wat groter ook weer...

Liefsd

hey meid

hopen dat de verkoudheid snel voorbij is echt balen :( spannend hoor de 20 weken echo! en super leuk dat je je ukkie gevoeld hebt! ik ben nu 17 weken maar heb het nog niet echt duidelijk gevoeld. wel af en toe wat geborrel, maarja de placenta ligt aan de voorkant dus ik denk dat het nog ff duurt bij mij.
geniet ervan!

xxx

Terug
Bovenaan