Nog een vraag over de verjaardagen

He meiden,

Ik heb het andere topic gelezen en vroeg me af wat degenen doen die het feestje van de middag tot de avond door laten lopen zeg maar.
Eet de hele club dan ook mee ??
En wat maken jullie dan ?
Ik twijfel over iets van salades oid, wil er niet teveel werk aan hebben, maar als we het van 15-20 uur houden, hebben ze vast niet genoeg aan koffie met een taartje...
Alhoewel, past wel in het afvalgebeuren :)
Liefs, Sophie

hier zijn ze (gelukkig) allemaal voor t avond eten weer weg.
maar anders zou ik idd soep of salade maken.
salade kan je heel leuk opmaken, zodat het toch een feestelijk gerecht is, terwijl t eigenlijk iets heel simpels is.
gewoon een bak rundvlees en een bak huzarensalade.
op een schaal leggen (2 schalen)
en opmaken met konkommer,ei,augurk,tomaat,zilver uitjes en evt van die zaanse mayo en zaanse ketchup (van die spuit dingetjes)
zet ook een bak met stokbrood neer en klaar is kees hahahaha.
goedkoop, makkelijk en lekker :D

wat wij ook altijd doen, is kaas en worst serveren.
(in jouw geval zou ik dat om 4 uur doen)
oude kaas, jonge kaas,konkommer,grillworst,gekookte worst,lever worst.

alles van ter voren al snijden en in de koelkast
en om 4 uur dan op een schaal leggen en serveren :p (op tafel zetten)
ook lekker is bittergarniteur maar dat moet je dan klaar maken terwijl de visite er is. vind ik zo ongezellig hahaha.

liefs, do

Wat snel zeg, dank je wel !!
Ik heb je al gefeliciteerd op je eigen topic, maar nu je hier online ben, nog maar eens...
Van harte gefeliciteerd met het goede nieuws !!
ik ben echt heel blij voor jullie.
Geniet er maar van !!
Liefs, Sophie

Wij hadden geen eindtijd. Het begon om drie uur met het aansnijden van de taart. Rond vijf uur kwamen er verschillende stokbroden en allerlei kazen, salades en tapenades op tafel. Alles kant-en-klaar gekocht, overgeschept in leuke bakjes, broden in de oven en klaar is kees! De laatsten gingen om negen uur weg (maar velen al véél eerder) en ons kleine ventje houdt dat prima vol!

dank je wel sophie :D
genieten doe ik nu (eindelijk) zeker :D
heerlijk, om weer zo'n hummeltje te voelen trappen.
ben druk bezig aan de kinder kamer hahaha.
das echt mijn project :p
net als nathalia haar kamer. niemand mocht daarin komen, totdat ik klaar was hahahaha.
(erwin wist nog net de kleuren behang zeg maar maar meer ook niet hahaha)

succes met de voorbereiding voor de verjaardag.

waneer is die van jou jarig?
thalia 4 feb.
aftellen is begonnen, nog 10 dagen :p

liefs, do

Hier blijft er ook altijd wel een deel van de ´gasten´ eten.... ik maak meestal een grote pan met soep (en evt. bolletjes erbij). Als het even kan, maak ik de soep al vantevoren, dan is het zo gepiept.
Bovendien heb ik altijd wel een paar hulpjes (oudste zoon, of nichtjes van 12/13jr) die heel graag mee willen helpen......

Hoi,

Ook ik maak vantevoren een grote pan verse soep, heerlijk. Verder maak ik altijd zelf kruidenboter, vind de visite altijd heerlijk haha. Iedereen lekker stinken!
Stokbrood laat ik mijn broer meenemen (bakker) en verder wat salades op tafel en iedereen is happy.
Voor de kids danoontje als toetje, rest koffie/thee.

Hier gaan meeste wel weg, sommige vinden het leuk langer te blijven. Myrthe gaat naar bed, soms worden kids hier te slapen gelegd en als de volwassenen dan uitgefeest zijn, dan gaat iedereen (met kids!) naar huis.

Liefs Irene

Terug
Bovenaan