nog een vraag??????

hoi damens

zoals in mijn bericht hieronder gaan wij in nov startenmet iui en hormonen.

maar nu heb ik iets raars. gisteren zou mijn eisprong zijn. ik denk zelf dat ik die eerder heb gehad omdat ik vorige week donderdag na mijn nod in eens zere borsten kreeg.
maar goed gisteren een ongi gevoel en donker met bloed verlies. ik heb toen een tampon in gedaan en die was een beetje verkleurd, daar is het ook bij gebleven maar mijn afscheiding ruikt al een paar dagen heel sterk ( smerig).
ik hoop natuurlijk dat het met een innestelling te maken heeft maar omdat ik 1 sept een kijkoperatie heb gehad een 1 week daarvoor de pil moest slikken om een eisprong te voorkomen zou het ook daarmee te maken kunnen hebbben.
ik voel ook een continue steek/ prikkel rechts bovenin mijn buik. daar waar je een buikje gaat krijgen als je zwanger bent. het doet niet pijn maar is aanwezig.

lang verhaal maar mischien herkent iemand dit
groetjes kim

Hoi ,

Sorry maar heb hier echt ervaring mee,
Ik heb wel een vriedin, die ook opvolging had van haar dokter om te zien wanner haareisprong was .
Toen ze rond dag 13 bij haar ging , bleek ze zwanger !!!!
Ze had ook ongeveer 2 weken ervoor een beetje vuil verlies gehad .
Ik duim voor je

X

hoi bloemptje

ik hoop dat het bij ook zo uitpakt als bij vriendin.

ik heb nu nog steeds wisselend zere borsten maar afgelopen zaterdag nacht werd ik er gewoon wakker van. ze stonden op springen. zondag ook nog erg last van gehad en erg moe. als ik dat bereken dan is dat 11 dagen voor nod. normaal heb ik een weekje voor nod gevoelige borsten maar niet 11 dagen????::
+ dat vuil verlies vorige week maandag????

ik moet nu nog 6 dagen voor nod en ik heb geen moment rust in mijn hoofd.

herkend verder iemand dit?

liefs kim

Terug
Bovenaan