Nog een vraagje...hij slaapt gewoon altijd. Drinken drama.

Mijn kleine vent is nu 2 weken oud. Is het normaal dat ze dan bijna altijd slapen? Het is daardoor echt een heel karwei om er een fles in te krijgen. Hij valt in slaap na 30 cc.
Vervolgens ben ik zeker een half uur bezig om de rest er al slapend in te krijgen. Is dat wel normaal?
Zou afgekolfde melk en kunstvoeding hierin nog verschil uitmaken?
Hij word ook maar een beetje wakker voor z'n voeding. Soms zelfs helemaal niet. Het is elke dag weer spannend of we alle flesjes erin krijgen. Aan de borst drinken zal ook wel nooit gaan lukken.
Iemand tips/wijze raad?

Hier net zo, alleen Daan drinkt wel iets meer. hij mag 80 hebben en drinkt soms maar 30 0f 50 cc.
Snachts drinkt hij wel 80.
Het frustreerd me enorm.
Wel groeit hij goed. Daan is van 13 maart en is nog 10gr van zijn geboorte gewicht vandaan.
Vandaag laatste dag kraamzorg dus staan er alleen voor.
Verder ligt hij nu smiddags wel wat langer wakker.
sinds gisteren eigenlijk. verder sliep hij na elke fles en net wat jou kleine heeft soms al voor de fles leeg is.

Als je echt met je handen in je haar zit gewoon de verloskundige bellen. die hebben liever dat je te vaak belt dan niet.

Tips heb ik niet echt, ben zelf wat zoekende.

succes!!

Oh en als ze Dan alsnog in slaap vallen, sokken uit, broek uit, voetjes wrijven of over het rugje. Da geeft allemaal prikkels en daar worden ze vaak wakker van.

Succes

Hoi wij verschonen tijdens de voeding Geven de helft en dan verschonen we onze man en dan derest. Dan is hij lekker wakker.
Wij kregen ook de tip als hij niet goed wakker werd, hem even lekker op bed te leggen. Dan wordt hij wakker doordat het kouder wordt (ook een heel mooi moment om te zien hoe hij wakker wordt) als hij niet wakker wordt, kan je even zijn broek uit trekken, dan krijgen ze het ook koud en worden ze wakker. Dit natuurlijk niet te lang doen.

Bij ons werkte het

x yvonne

Oh lijkt me zo verevelend als ze niet goed drinken
Hier het andere uiterste altijd honger, ook niet ideaal......
Hij is nu 9 dagen oud en zat gister al 200 gram boven zijn geboorte gewicht!!Hij krijgt nu om de 3.5 uur ong. 100cc en drinkt dit vlot op. Krijgt ook soms 1 uur na zijn fles van 100 nog 30cc bij omdat hij zoveel honger heeft en blijft zoeken en huilen.

Terug
Bovenaan