quote: mooiedromen schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-04-2009 11:44:30&apos

);
Ik heb nutricia gebeld die adviseert 6 voedingen per 24 uur van 120cc. Echter hij heeft na 1 fles nog trek, is bijna 5 weken en weegt 4.2 kilo.
CB zegt: tot 6 kilo blijf je op 7 voedingen (inl 1 nacht) van 120 of 150 cc, en zij zeiden dat de grens van 1000 onzin is.
Ik kan wel om de drie uur geven maar als 1 fles niet genoeg is kan ik toch beter de inhoud verhogen?
Hoihoi,
Ik vind het sowieso een beetje onzin dat precieze gedoe. Als je mannetje honger heeft mag je hem best wat meer geven. En de voedingen die ze aangeven tot de 6 kilo vind ik ook een beetje raar of is dat op hem gebaseerd? Mijn meisje weegt nu namelijk nog niet eens 6 kilo en is al 5 maanden. Die eet echt wel meer dan wat jij beschrijft dat er aangegeven is.
Ik kan natuurlijk alleen zeggen wat ik doe en wil niet zeggen dat hun niet weten wat ze zeggen, maar bij mij op het cb zeggen ze altijd doen wat jou het beste lijkt. Heeft ze nog honger gewoon wat meer geven. Chelsey begon op een gegeven moment te huilen toen haar fles leeg was. Ik ben er wat meer in gaan doen en ze was daarna gewoon tevreden. Als ik jou was zou ik gewoon wat meer in de fles doen en kijken hoe je mannetje erop reageert. Misschien is het zelfs wel zo dat als hij wat meer in zijn fles krijgt hij gewoon wat langer de tijd krijgt tussen de flessen in.Bijv. ipv 3 uur, 3,5 uur. Misschien ook wel niet, maar ik zou hem sowieso geen honger laten lijden hoor! Hoop dat je er wat aan hebt.
groetjes Lydia