Nog een vraagje over je eisprong.

A

Anoniem

Guest
Nog even een vraagje hoor. Mijn eerste ongi dag was op 05 juni en ik denk een cyclus te hebben van ongeveer 26 dagen. Ik denk dat ik nu ook weer ongi wordt want dat gevoel heb ik wel. Nu lees je overal dat een eisprong 14 dagen voor je eerste ongidag is het kan enkele dagen verschillen maar het zit ergens in die buurt. Nu had ik een tijdje gelezen op het internet gelezen dat mijn innesteldag 20 juni zou zijn (kijk nu niet meer naar die schema hoor) Op 21 juni had ik steken rondom mijn baarmoeder en had echt een beetje ongi gevoel toen, dacht ik dit zou mijn eisprong kunnen zijn maar, dan klopt het niet helemaal met het verhaal van die 14 dagen. Wie weet dus of dit normaal is en wie herkent dit bij zichzelf.

Liefs Linda

Hallo Linda,

Elke vrouw is weer anders en waar bij die cyclus vanuit wordt gegaan zijn gemiddelden.
Dus gaat het voor iedereen anders. Waar ik altijd naar kijk is het cervix slijm (vies he!!!)
en dat geeft me een goede indicatie dat mijn ei-sprong eraan komt. Ik hoor bij de vrouwen die dat niet voelt. Op de volgende website wordt dit heel duidelijk uitgelegd en misschien dat je nog kunt herinnneren dat dit bij jou is geweest. Bij mij klopt het als een tekstboek met mijn cyclus berekening en dat heeft me meer vertrouwen in mijn lichaam gegeven! Er is ook een animatie van ook leuk om te zien.

www.woomb.org/bom/cervix/behaviour_nl.html

Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.

Groetjes Nathalie

Dank je Nathalie voor je info. Ik heb er veel aan het is een beetje duidelijker nu.

LIefs Linda

Hallo Carolinda,

Ik ben misschien nieuwsgierig maar weet je nu wanneer je je ei-sprong hebt gehad en dus je Nod?
De mijne is 11 juli.

Groetjes Nathalie

Hallo Nathalie,

Mijn NOD is 1 juli dan ga ik van mijn cyclus van 26 dagen uit. Ik denk dus dat ik mijn eisprong de 21ste heb gehad maar, toen wist ik nog niet zo goed hoe je dat aan cervixslijm kon zien. Nu ben ik dus van mijn gevoel uit gegaan. Helemaal zeker doe ik het niet maar, ik kon me die vergelijkbare ongi klachten van de maand daarvoor herkennen dat was ongeveer in dezelfde periode. Ik denk dat je nu je er mee bezig bent je lichaam beter leert kennen. Ik denk niet dat het deze keer raak is want ik heb echt het gevoel ongi te worden dus ik ga de volgende ronde meer om mijn cervixslijm letten. Alleen een vraagje hoe bekijk je dat goed ( vies vraagje weet ik )

Liefs Linda

Terug
Bovenaan