nog een vraagje over zindelijkheid

Hai meiden,

Ik zal vast de zoveelste zijn maar ik heb toch een vraagje. We zijn met ons zoontje bezig met zindelijkheid hij is 2,8 jaar het gaat harstikke goed hij loopt als we thuis zijn in zijn bloote niksie en gaat zelf op het potje als hij moet. Nu als we hem een onderbroekje aan doen vind hij dit heel moeilijk en gaat het eigenlijk altijd fout. Hoe hebben jullie dit aangepakt. Alle tips zijn welkom.
 
Hoi, nou ik ben ook wel benieuwd naar tips. Mijn dochter wordt in oktober drie. Ze loop al lange tijd overdag zonder luier, maar mét onderbroek. Dit is een poos goed gegaan (op een enkel ongelukje na) maar de laatste tijd is ze bijna altijd te laat. Dan doet ze eerst een kleine plas in de broek en de rest op de wc. Maar ja, onderbroek wel te nat om aan te laten. jammer is het dan. Ik werk met stickers. Als ze plast of drukt en de broek is nog droog mag ze er een plakken.
Ik denk dat ik morgen maar eens ga proberen om haar zónder onderbroek te laten lopen.
Maar een beetje hetzelfde probleem dus als mammy29
Groetjes, Lianne
 
hallo

ik heb een dochter van net drie die was al zindelijk vanaf 2j en 2 mnd s'nachts nog steeds niet
maar die had het in begin ook dat in dr naaktie lopen prima ging maar met broekje niet toch heb ik gewoon een stapel broekjes gekocht en door gezet en dat ging na een paar weken goed
maar pas geleden had ze in eens weer een terug val
en nu gaat het weer wel

nu is haar broertje net 1j en 11mnd en die is sinds twee weken ook overdag zindelijk en die heeft natuurlijk af en toe (1x per dag) een ongelukje maar die loopt gewoon in zijn onderbroek met broek er overheen

gr eusie
 
mijn zoontje is nu 3. Maar het lukt mij ook niet om hem zindelijk te krijgen. Maar volgens mij is ook het probleem dat hij het niet vies vindt. Als hij een natte broek heeft dan maakt hem dat niet uit. Iemand ervaring hiermee?

Groetjes Anet
 
Nou meiden,

We zijn nu 5 weken verder en hij is zindelijk hoor bijna geen ongelukkjes meer heeft ook geen luier meer aan als we weg gaan geeft het ook prima aan.Nu gaat hij maandag weer naar de peuterspeelzaal de vakantie is voor bij zal ik hem dan zonder luier brengen. Als we een dagje weg gingen deden we hem geen luier aan en dat ging prima maar dan waren we er zelf bij.
 
Terug
Bovenaan