nog een vraagje; werk

A

Anoniem

Guest
Ik wil graag 2 dagen gaan werken (werk nu 3 dgn) dit is alleen niet haalbaar bij
m'n huidige werkgever.
Ben al een tijdje op zoek naar een baan, maar dat valt nog niet mee, en omdat ik niet flexibel met m'n dagen ben ivm oppas, en omdat ik er maar 2 wil. En dan moet het natuurlijk ook nog s leuk zijn. Ik werk op dit moment binnen de zorg, maar zou het ook leuk vinden om heeeeel iets anders te doen. Zelf iets opzetten lijkt me ook geweldig en je eigen tijd in kunnen delen.
Nou ben ik benieuwd, wat doen jullie, en ben je er tevreden mee?

Hoi hoi!!

Ik werk op de sales support afdeling van een bedrijf wat cardridges, toners en computersupliees verkoopt! Ik zit hier nu ook pas een maand. Ik werk daar 21,5 uren en ik ben zeer tevreden!!

Ik denk dat je best lang moet zoeken misschien naar een job met alle eisen die je hebt 9wel begrijpelijk hoor die eisen). Ik vond het al moeilijk om uberhaupt een parttime baan te vinden!!

Maar ik wens je wel heel veel succes en hoop daqt je snel wat vind wat bij jou past!

X Saskia
mv Rik 4-07-07

Hoi,

Ik werk 27u   op de (financiele) administratie van een olie handel.
Het is 5 min van huis en de creche dus vandaar dat ik 27u kan maken.

Maar...

Door overname gaat het bedrijf verhuizen en dus ben ik op zoek naar wat anders (24u).
Sinds maart zoek ik in de kranten en internet en van de zomer sta ik bijna bij elk uitzendbureau ingeschreven. Helaas heeft dit nog steeds niets opgeleverd.
Best irritant maar ik heb nog tot maart ongeveer.

Succes met zoeken!!
Sannemams

Ik werk op de planning & control afdeling van een ziekenhuis.
Overigens was de vacature voor een fulltime functie en heb ik gewoon in mijn sollicitatiebrief geschreven dat ik 20 uur wil werken. Ze waren allang blij dat ze iemand gevonden hadden dus kreeg ik probleemloos de baan!
Dus dat kan je ook altijd proberen. Ik heb wel meerdere sollbrieven geschreven op fulltime functies en ik werd elke keer uitgenodigd. Gewoon proberen dus ;)

Terug
Bovenaan