Nog een vraagje: Wie heeft er leuke ideetjes voor kraamkadootjes??!!

A

Anoniem

Guest
Ik ben een lijstje aan het maken voor leuke kraamkadootjes (om te voorkomen dat ik alleen maar kleertjes en knuffels krijg)!! Maar wie er nog leuke en praktische kadotips??!!

hoi....

Ik weet niet wat je allemaal al op je lijstje hebt staan.....maar ik heb wel een aantal dingen die ik nu op mijn lijstje zet ( dingen die ik bij mijn eerste niet had en toch wel praktich lijken te zijn)....

- een bordje waar de kleintjes straks uit eten met zo'n dubbele bodem waar je warm water in kunt doen zodat het eten langer warm blijft.....
- een kleurrijke muziekmobiel voor boven de box....
- kleurrijke boxspeeltjes....
- praktiche bijtringen ( dus niet van de grote dingen want die krijgen die kleintjes niet in de mond)....
- kleding bonnen.....kun je niet genoeg van hebben...

Ik wil dit keer vooral kleurrijke speel dingetjes hebben, bij mijn eerste hadden we alles heel neutraal gehouden en eigenlijk overal in doorgevoerd maar het is gewoon waar dat kleine kinderen alles wat kleurrijk is veel interessanter vinden ...

Succes..marjan

Ik ben ook van plan om kledingbonnen te vragen, zo voorkom je ook dat je kleertjes krijgt die je niet leuk vindt of in de verkeerde maat.
Mar

Hoi,

Je kunt ook dingetjes vragen die je kunt gebruiken als de kleine iets ouder is.

- besteksetje
- setje met bordjes en evt bekertje
- nagelknipsetje
- boekjes (nijntje, Jip en Janneke)
- tuitbeker
- 1e lepeltje (klein plastic lepeltje speciaal voor de eerste paar maanden dat ze net zelf eten)
- slofjes
- tegoedbon voor eerste schoentjes
- speeltje voor in bad (badeendje)

Groetjes, Kat

Hallo bijna_mama,

Ik heb ook nog een leuk iedeetje,

je kunt ook een een 10-dagen-kraam-mand maken, heel simpe:

Je koopt een  mannd, (rose of blauw maakt niet uit)
- doe er voor 10 dagen kadootjes in (iedere dag eentje)
-koop een kadootje voor de kleine (bv, mutje en slofjes)
-de moeder (bv gezichtsmasker of heerlijke douche/bad gel
-en de vader (bv. miniatuur likeurtjes
-, evt. andere kindjes die er al zijn (bv een kleurboekje etc)
-wat snoep of chocolade om de mand wat op te vullen

en je hebt voor 10 dagen plezier en ook nog erg spannend!!

hopelijk heb ik je hiermee ook een beetje geholpen.

liefs minou

Hoi,
Ik kreeg na de geboorte van mijn eerste kindje van mijn zus een jaarabonnement op Ouders van Nu. Heel leuk kado. Zo had ik elke maand een kadootje, 12 maanden lang. Echt veel plezier van gehad. Ik heb mijn zus toen 4 maanden later een jaarabonnement op Kinderen gegeven. Was nog leuker, konden we de bladen ruilen.
Ivy

hoi

wat ook wel leuk is een handdoek met haar of zijn naam erop die kan je bij prenatal kopen.fotoboek,armabandje met zijn of haar naam erop.
gr marjan

Terug
Bovenaan