ik wil mijn verhaal toch effe uitgebreider aan jullie vertellen misschien dat jullie me kunnen helpen! ik ben bezig om zwanger te worden al bijna 1 jaar, dus ik ben doorgesuurd naar de gyn voor bepaalde onderzoeken eerste onderzoek inwendige echo en een uitsrijkje weggehaald. en daarna moest ik bloedprikken en zaad inleveren vrijdag ben ik geweest voor uitslagen , en wat heb ik te horen gekregen dat ze chalmydia heb ontdekt in men baarmoederhals maar het zat niet in mijn bloed dus het is te genezen. ik heb pillen gekregen die ik moest slikken met mijn vriend samen 'sochtends stond ik op en ik had heel wat afschieding ik denk dat het door die pillen kwam. hier komen mij vragen effe voor de duidelijkheid !!!!
1- gaat het nu zeker over na deze kuur omdat het nog niet on mijn bloed zit???
2- het is nog net gebeurd zei de gyn kan dit alleen maar voorkomen door gemeenschap met anderen???
3- de zaad was goed alles was goed ook bij mij wat staat mij nu te wachten denken jullie behalve geduld???
wie kan me helpen aub want ik zit er echt mee!!!!
ik vertrouw mijn vreind en men zelf ook daardoor kan het gewoon niet!!!!
1- gaat het nu zeker over na deze kuur omdat het nog niet on mijn bloed zit???
2- het is nog net gebeurd zei de gyn kan dit alleen maar voorkomen door gemeenschap met anderen???
3- de zaad was goed alles was goed ook bij mij wat staat mij nu te wachten denken jullie behalve geduld???
wie kan me helpen aub want ik zit er echt mee!!!!
ik vertrouw mijn vreind en men zelf ook daardoor kan het gewoon niet!!!!