nog een vraagje..

Hoi daar ben ik weer.
Ik had van alles in de planning voor vandaag, maar er komt geen fluit van zoals je ziet. Er gaat van alles door mijn hoofd. Wanneer is het tijd voor moeders voor moeders?? Volgens de dokter ben ik nu tussen de 3-4 wk zwanger (omdat mijn test 3 wk geleden nog negatief was). Of is dit nog te vroeg??

Liefs Lieke
 
Hoi Lieke,

Ik zit nu op een cycles van 59 terwijl het meestal schommelt van 42-45. Ik heb 3 dagen geleden getest en het was negatief? Dus ik voel een beetje down en onzeker. Mischien kan jij me een beetje helpen...

Was je er overtuigd van datje zwanger was onlangs het negatieve uitslag van 3 weken geleden(bep. zwangerschapsverschijnselen wat je op viel)Wat is je je normale cycles patroon? Ik hoop dat je het niet erg vind om deze vragen te beantwoorden.

groetjes
diana
 
Hoi Diana,

Tuurlijk vind ik het niet erg dat je me deze vragen stel. Ik weet hoe het is om in onzekerheid te zitten..

Ik ben in aug 2003 gestopt met de pil. Mijn cycles was van af toen (ik weer ze nog precies: 65 (dit was pas de 1e keer dat ik gestopt was met de pil) 31 28, 63, 34. De laatste cycles (die van 34) was dus op 25mrt jl (toen was het de 1e dag van mijn laatste menstruatie). Ik werd daarna dus niet meer ongesteld en heb toen op 30 april een test gedaan. Dat was dus een saaie koninginnendag ,want deze was negatief. De daaropvolgende test was op 28 mei en ook deze bleek negatief. Dat is dus 3 wk geleden.... we zijn op die dag naar de ha geweest om raad te vragen. Deze stelde voor om te gaan tempraturen en nog 2 mnd afwachten anders een doorverwijzing naar de gyn. Nu heb ik die laatste 3 wk steeds het gevoel gehad dat ik ieder moment ongi kon worden. Mijn borsten zijn de laatste week erg gevoelig (douchekop doet zeer en heb steken door mijn borsten). Mijn urine is ook veel geler (niet alleen smorgens) en heb vrij harde ontlasting. Lekker smakelijk he...
Ik hoop dat je er wat aan hebt..
Misschien moet je nog even wachten met testen ik heb er ook steeds 3-4 wk tussen laten zitten. Ik weet dat wachten lang duurd, maar je ziet maar aan mij eens komt goed bericht!!

Heel veel succes Diana hou mijn op de hoogte liefs Lieke
 
Hoi lieke,

Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om jou verhaal te doen aan mij.

Ik dacht bijna dat ik de enige was met zo'n onvoorspelbare cycles.

Ik wens je heel erg veel sterkte met je zwangerschap en geniet ervan!
Ik hou je op de hoogte...

Groetjes
Diana
 
je moet je meteen opgeven want je mag maar tot de 11e week van je zwangerschap urine geven.
ik wou ook meedoen maar ik was te laat hellaas volgende keert beter. maar het is gewoon een wonder tegenwoordig dat je zwanger mag zijn. als je hoort hoeveel mensen er zijn die zoveel problemen ermee hebben.
dus geef je gauw op echt SUPPER!!!!!
 
Kijk even op http://www.moedersvoormoeders.nl/
Het is zo dat je tot week 11 mag beginnen (ik begon bj 10 weken) en tot week 16 meedoen. Ik had me smiddags op internet aangemeld en 'savonds werd ik al gebeld, vond ik erg snel.
 
Terug
Bovenaan