nog een vraagje

Eigenlijk heb ik nog een vraagje, er komt gewoon van alles naar boven nu.
Vrijdag ga ik op vakantie, zou het verstandig zijn als ik deze week nog langs de ha ga of kan dat na m'n twee weken vakantie???
Waarschijnlijk ben ik wel al 38 dagen zwanger en er net pas achter gekomen.

Liefs, Ank
 
Op zich kan je wachten tot na je vakantie maar als je zekerheid wil hebben kun je ook alvast een verloskundige bellen en een afspraak maken. Die afspraak zal dan liggen denk ik tussen de 8e en 12e week van je zwangerschap dat scheelt nog wel eens per verloskundige. In ieder geval prettige vakantie
 
Je zou ook even langs de huisarts kunnen gaan voordat je op vakantie gaat. Het is toch handig om hem op de hoogte te stellen en hij kan je meteen wat informatie geven over wat je wel en niet mag eten en waar je eventueel op vakantie op moet letten (ik weet niet of je nog naar het buitenland gaat).

Fijne vakantie in ieder geval :)

groetjes, Jane 30 weken en 6 dagen
 
Hoi Ank.
Allereerst gefeliciteerd meid.Je kunt je huisarts ook even telefonisch bellen dat je zwanger bent.Dit vermelden ze dan weerbij je gegevens en verder is het niet echt nodig om langs te gaan.Door een blad te kopen over de zwangerschap kom je al heel wat aan de weet van wat je wel en niet mag.De verloskundige bellen moet je meestal pas in week 8 doen.Dit was bij mij het geval,omdat ik toch niet eerder dan in week 11 voor een afspraak in aanmerking kwam.Dit hangt natuurlijk wel af of je al eerder zwanger bent geweest en of dit goed ging.Ga lekker genieten van je vakantie en daarna kun je altijd nog even langs je huisarts mocht dit nodig zijn.

Liefs Debby
 
Bedankt dames,

Ik ga maandag wel even bellen en dan laat ik het wel aan hem over.
Ik heb trouwens een heel fijn boek waar ik veel uit kan halen(de complete gids voor jonge ouders), neem ik lekker mee op vakantie als leesvoer.

En ja, ik ga naar het buitenland, heeeeeeel ver weg..........naar de Ardenne hihihi. Wel kei leuk hoor en ik heb er echt zin in. Het zal wel even afkicken zijn, het is de eerste nietvlieg vakantie in 7 jaar. Waarschijnlijk zal het er voorlopig ook niet meer van komen mar een kleine.

Liefs, Ank
 
Nou dat moet je niet zeggen hoor dat een vliegvakantie er niet meer van komt voorlopig met een kleine. Wij gaan in december naar Amerika naar opa en oma aldaar (dan is de kleine ongeveer 2 en een halve maand). Ik heb genoeg kennissen die met baby's gevlogen hebben en volgens hun is het goed te doen, we zullen zien in december. Ik laat me in ieder geval niet weerhouden.

groetjes, Jane

 
Hoi Jane,

Ik weet dat het geen kwaad kan maar het is meer om een andere rede.
We hebben niet lang geleden een huis gekocht wat nog helemaal opgeknapt moet worden. Vliegen zit er dan financieel voorlopig niet in. Er moet nog veel gebeuren en nu komt er ook een babykamer aan. Nou ben ik erg creatief dus willen we veel zelf maken en hoeft het niet veel te kosten. Ik heb een droombaan die heel slecht betaald en het geld zal dus grotendeels opgaan aan de baby en het huis.

Liefs, Ank
 
Terug
Bovenaan