nog een vraagje...

Daar ben ik weer met mn vragenronde, op voor de wasmachine (helaas, die heb ik niet in de aanbieding hoor...)
Mijn bloedverlies is helemaal weg, maar ik ben wel blij dat ik t nog kan vragen vrijdag in t ziekenhuis.
Vanmorgen had ik mn tweede cbovulatieteststaafje gebruikt en jawel: positief! dat was weer een pleister op de wonde.
Maar dan nu mn vraag: ik heb vorige week wel veel slijm gehad maar nu helemaal niet meer en ik lees altijd dat je aan je slijm kan zien dat je ei springt. dan wordt t meer en vloeibaarder. nou, hier niet hoor. ik vroeg me af of jullie daar op letten of er ervaring mee hebben. ik ga t ook nog wel aan de gyn vragen maar ervaringsdeskundigen zijn ook altijd goed!!!!!
ik ben nu wel erg aan t opletten he? dat is vast snel weer over hoor. ik ga nu ook zo puzzelen, want ik had gisteravond geklust (sorry, wij) en nu dus die positieve test. dan vraag ik me weer af of t nu slim is om nog een keer te klussen (dus een dag later al) of even te wachten met t risitco dat mn eitje alweer naar de maan is. wat een moeilijke dingen he?? maar over deze dingen maak ik me niet heel druk hoor, ik vraag t me gewoon af... er zijn genoeg andere dingen om me druk over te maken... moet ik ook maar niet doen lijkt me.
MoMo, hoe gaat t bij jou?hou je t wachten nog een beetje vol? ik hoop t maar.
groet, lis
ps, ik vind t heeeeeeel fijn dat ik dit soort vraagjes hier kwijt kan!

Joi Lis,

ik heb altijd een paar dagen voor en tijdens mij eisprong veel en helder slijm. Daar kan ik aan zien dat ik vruchtbaar ben. Ik weet niet of dit altijd zois maar in iedergeval bij de meeste vrouwen.

Over dat klussen. Ik zou nu ook nog klussen hoor dan "mis" je je ei niet. Heb je alles gedaan wat je kon doen deze maand.

Zelf doe ik niets meer heb het van me afgezet.

Veel succes verder!!

Liefs Claudy

Hoi Lis,

Ik let ook altijd op m'n slijm, als het dik en rekbaar is (lekker verhaal) dan komt je eisprong eraan.
Ze adviseren vaak om de dag te klussen rond die tijd, dus je eitje kan niet naar de maan zijn nee. Het ei blijft ook 12 uur in leven meen ik en zaadcellen nog veel langer dus daar kan best wat speling tussen.

Jullie hebben wel een spannend sexleven dan, 2 dagen achter elkaar vanjantenkanten poeh!! Doen wij jullie niet na hoor, hihi ;)

Lfs. Suus

ja gek van dat slijm, t is er dit keer dus niet. wel vorige week. raar hoor. nou ja, de wondere wereld van de vrouw... kijken wat de gyn er van zegt. de klus staat morgenochtend op de planning (lekker romantisch he? en nee, spannend is toch anders dan dingen die met planning te maken hebben), maar t moet even, t is zo lang geleden dat we gericht hebben kunnen klussen! en dat bleek ook nog ns heel erg ongericht te zijn...
nu weet ik t ook nog niet, maar goed, niet geschoten is altijd mis. nu ga ik maar naar bed voordat ik nog meer van die toepasselijke woordgrapjes te voorschijn tover...liefs, lis

Terug
Bovenaan