Nog een week Moeders voor Moeders

Nog een weekje urine verzamelen en dan mag ik ermee stoppen.
Aanstaande vrijdag worden de potten opgehaald en zitten de weken erop!

Ik merk dat ik het zo heerlijk vind om af en toe een plasje door te spoelen en niet op te vangen hahaha.

Hoe hebben jullie het urine verzamelen ervaren?

Groetjes Marieke
Ruim 15 weken zwanger

Hoihoi!
Ik ben er nu sinds 2 weken mee klaar, en was op 't laatste ook wel blij hoor!
Ik heb het met alle liefde gedaan, en 't was telkens maar een kleine moeite maar toch ben ik (gek genoeg) blij dat ik weer gewoon op de wc mag zitten!
Groetjes Renate (19 weken)

Hoi Hoi,

Morgen worden de kratten voor de laatste keer opgehaald. Ben ook wel blij dat het voorbij is. Pff, eigenlijk had ik het met 2 weken alweer bekeken, maar vooruit. Het is natuurlijk voor een goed doel, dus ik heb nog even volgehouden! Maar morgen is het zover. Eindelijk weer gewoon op de wc zitten ;)

Groetjes Marissa (16 wkn+3dgn)

Hi,
Ik ben 3 weken geleden al gestopt. Ik heb de eerste weken graag gedaan, maar ik werd zoooo misselijk steeds als ik de bus weer open deed. Er zat een soort conserveringsmiddel in waar ik echt heeel beroerd van werd. Het was stiekem wel een opluchting om te kunnen stoppen.

x Karin

Vandaag breng ik de kratjes voor de laatste keer weg.
Wat heerlijk om er vanaf te zijn heb het met liefde gedaan voor iedereen die graag zwanger wil worden  en het niet van zelf gaat. Maar ik vond het wel een hele opgave, maar door te denken aan mensen die ik ken bij wie  het niet lukt heb ik het toch 10 weken vol gehouden.
Alleen de lucht die uit de flessen komt, zal ik echt niet missen.

Groetjes Plat

Ik heb (gelukkig) deze week ook m'n laatste week. Het was in principe "een kleine moeite, groot plezier" maar echt handig en fris vond ik het niet helemaal. Ik weet niet of ik het de volgende keer weer doe.
Ik weet niet hoe jullie kannen er aan toe zijn maar ik heb er eentje die ik dus al weken niet meer gebruik en liever niet meer aankijk, bah... Zo af en toe een schone kan zou wel fijn zijn eigenlijk.

Van die lucht had ik in het begin ook last, de eerste weken heb ik alle flessen open gezet onder de afzuiging op de badkamer, toen was die lucht eigenlijk wel weg (tip van mijn contactpersoon van moeders v. moeders).

Terug
Bovenaan